اجرای استراتژی محتوای کامل

(1 رای)
246
100

بی شک، سخت ترین بخش حرکت به سمت یک محتوای کامل، اجرای آن است. کل صنعت بازاریابی هنوز از گروه‌ های متخصص برای انجام کارهایش کمک می گیرد. آژانس های بازاریابی که برای حمایت از این محیط تکامل یافته اند نیز محیط کار گروهی دارند. اگر از یک آژانس جستجو راه حلی برای یک مشکل بازاریابی بخواهید، پاسخ همیشه بازاریابی جستجو خواهد بود!

اما مشتریانی که به آینده می اندیشند، دربرابر این وضعیت می ایستند. آنها از این ناکارآمدی، هدر دادن انرژی و نتایج نامطلوب که مدل های قدیمی به بار می آورند، خسته اند. چالش هایی که در این رویارویی به وجود می آید هم قابل توجه است. این چالش ها از افزایش کارهای گروه های موجود تا متوقف کردن دعواهای میان گروه های مختلف یک آژانس متفاوت است.

چند نکته اساسی هست که می تواند به رهبران بازاریابی کمک کند با این چالش ها روبه رو شوند:

  • مشتری را در قلب فرهنگ سازمانی قرار دهید؛ شاخص های ارزیابی مدیریتی برای مردم اهمیتی ندارند، آنها به چیزهایی که برایشان موثر است و تجربه کل برند شما اهمیت می دهند. پس ما به عنوان یک صنعت باید تیم هایی مختلفی که به دنبال جذب مشتری هستند را تشویق کنیم. مدتی با کسب و کاری همکاری داشتم که تیم روابط عمومی و بازاریابی دیجیتالی رابطه خوبی نداشتند و هر لحظه ممکن بود جنگی بین آنها آغاز شود! البته دلایل قابل درکی برای این دشمنی بود. بودجه محدودی بود و هرکس سعی می کرد از آن برای افزایش ارزش بخش خود استفاده کند. اما وقتی اوضاع تا حدی نفرت بار شود که افراد برای شکست های یکدیگر جشن بگیرند، شرکت از این رقابت منفی ضرر می کند. قرار دادن استراتژی محتوای کامل در جایگاه درستش می تواند اثر بزرگی بر درک متقابل گروه های مختلف شرکت از همدیگر داشته باشد. اما در نهایت فقط رهبری و مدیریت مثبت و اشتراکی است که می تواند یک فرهنگ مثبت و اشتراکی ایجاد کند.
  • دعواهای درون سازمانی را متوقف کنید؛ بخش های مختلف سازمان به راحتی می توانند در جهت منافع مشتریان و جذب مشتری با هم همکاری داشته باشند. پس هنگامی که این بخش ها به صورت فعال برای ضعیف و ناکارآمد کردن همدیگر تلاش می کنند، این حرکت ضدتولید است. هنگامی که هر بخش مدام به صورت دفاعی عمل می کند، نمی تواند بهترین کار خود را ارایه کند. رهبران بازاریابی مشتری مدار باید این گونه درگیری ها را متوقف کنند. بعضی مدیران بخش هایی در سازمان ایجاد می کنند که هدف آنها رسیدن به هدف خاصی در مدت محدودی است. اعضای این گروه از بخش های مختلف سازمان انتخاب می شوند تا احساس یکپارچگی بوجود بیاید و روحیه کار گروهی تقویت شود. در چنین شرایطی استراتژی محتوای کامل مانند نقشه راهی است که مشخص می گوند چگونه هر گروه باید از گروه دیگر حمایت کند تا در سفر ارزش مشتری موثر و پویا باشد.

با کمک استراتژی محتوای کامل، محتوای وب سایت خود را غنی کنید. چنان که پیش از این گفتیم بهبود کیفیت محتوا بر ترافیک وب سایت و افزایش مشتریان کسب و کار شما تاثیر خواهدگذاشت. تیم تولید محتوای نابو برای تولید محتوای کامل در کنار شماست.

 

اشتراک پست

ارسال یک نظر

مریم کریمی

درباره نویسنده

کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی هستم. دوره کارشناسی را در دانشگاه اصفهان و کارشناسی ارشد را در دانشگاه الزهرا گذراندم. زبان، ادبیات، فرهنگ و هنر کشورهای مختلف برایم جذابند.

 زبان انگلیسی را در موسسه گویش آموختم و هم اکنون درحال یادگیری زبان عربی در کانون زبان ایران هستم.

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.

ثبت نام طرح رایگان
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت نام طرح فردی
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت نام طرح گروهی
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود