چگونه از محتوا استفاده کنیم

(1 رای)
214
100

اینترنت مکان فوق العاده ای برای مخفی کردن محتوا است. برندها مبلغ زیادی برای تولید محتوا هزینه می کنند اما متاسفانه در نهایت محتوای آن ها یک گوشه می ماند و گرد و غبار روی آن را می پوشاند.

محتوا هنگامی مفید است که از آن استفاده شود. به همین دلیل است که استفاده از محتوا نقطه آغاز استراتژی محتوای موثر است. نقطه آغاز تولید محتوای کامل این جاست؛ چگونه برند من می تواند محتوایی تولید کند که مخاطب از آن استفاده کند؟

دو روش اساسی برای مورد استفاده بودن و مفید بودن محتوا وجود دارد؛

1. توزیع محتوا

انتقال محتوا به مخاطب از طریق کانال های پرداختی یا کانال های متعلق به برند خودمان.

 

توزیع محتوا

2. کشف محتوا

تولید محتوا به شیوه ای خاص که اطمینان داشته باشیم هنگامی که مخاطب به دنبال چیزی می گردد، محتوای ما را پیدا می کند و می خواند.

شما چگونه از محتوا استفاده می کنید؟

محتوا یا در مقابل شما قرار می گیرد، مثل پست های فیسبوک، مقاله های روزنامه مورد علاقه شما، ایمیلی از سوی برند محبوبتان (بازاریابی ایمیلی)، آگهی های تلوزیون یا پوسترها و بیلبوردهای تبلیغاتی، یا خودتان هنگام جستجو در اینترنت آن را پیدا می کنید، مثل هنگامی که به دنبال نکته هایی برای نگارش یک کتاب الکترونیکی می گردید.

درک این دو حالت استفاده از محتوا برای شناخت نوع محتوایی که برند شما باید تولید کند و کانال هایی که نیاز دارید، مهم و ضروری است. چه نوع محتوایی برای مخاطب شما در زمان های فعال و غیرفعال او مفید است؟

کشف محتوا

افراد در زمان های مختلف نیازها و خواسته های مختلفی دارند. فرض کنید بخواهید از خدمات غیرحضوری کارت عابر بانک خود استفاده کنید. از دوستانتان شنیده اید که می توان به صورت غیرحضوری بعضی کارها را انجام داد اما شما نمی دانید باید چه کنید. گوشی خود را برمی دارید و خدمات غیرحضوری عابر بانک را جستجو می کنید. در صفحه یکی از بانک ها اطلاعات کامل و مفیدی می خوانید و نحوه کار را می آموزید. از این پس نام آن بانک به خاطر تولید محتوای مفیدش در ذهن شما با مزایای مثبت همراه می شود.
مطلب امروز ناربو لزوم استفاده از محتوا را توضیح داد. حالا می دانیم که محتوای ما نباید بی استفاده خاک بخورد. باید کاری کنیم که مخاطب آن را ببیند و از آن بهره ببرد.

اشتراک پست

ارسال یک نظر

مریم کریمی

درباره نویسنده

کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی هستم. دوره کارشناسی را در دانشگاه اصفهان و کارشناسی ارشد را در دانشگاه الزهرا گذراندم. زبان، ادبیات، فرهنگ و هنر کشورهای مختلف برایم جذابند.

 زبان انگلیسی را در موسسه گویش آموختم و هم اکنون درحال یادگیری زبان عربی در کانون زبان ایران هستم.

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.

ثبت نام طرح رایگان
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت نام طرح فردی
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت نام طرح گروهی
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود