بازاریابی محتوا - ناربو

بازاریابی ورودی چیست؟

بازاریابی ورودی چیست؟

بازاریابی ورودی مربوط به ایجاد تجربه های ارزشمندی است که تاثیر مثبتی بر مردم و بر کسب و کار شما داشته باشد. فرایند بازاریابی ورودی با جذب مشتری های بالقوه و مشتری های واقعی به وب سایت و وبلاگ شما از طریق محتوای مفید و مناسب انجام می شود. هنگامی که آن ها از وب سایت یا وبلاگ شما بازدید می کنند از طریق ابزارهای مکالمه مانند ایمیل و چت، آن ها را متقاعد می کنید که این ارزش ادامه دار خواهد بود. درنهایت احساس لذتِ مشاور یامتخصص بودن را به آن ها می دهید.
برخلاف بازاریابی خارجی، در بازاریابی داخلی نیازی به جنگیدن برای جلب توجه مشتریان بالقوه خود ندارید. با تولید محتوای طراحی شده متناسب با نیازها و مشکلات مشتری های ایده آل، می توانید مشتری های بالقوه شایسته را جذب کنید و برای کسب و کار خود اعتماد و اعتبار کسب کنید.

ادامه مطلب
توصیه هایی برای تولید محتوا

توصیه هایی برای تولید محتوا

آیا تولید محتوا فقط به معنای نوشتن محتواست یا نکته ها و فوت های کوزه گری هم دارد؟ مسلما هرکاری فوت کوزه گری خاص خود را دارد! ناربو در این مطلب به نکته هایی اشاره می کند که برای بهبود کیفیت محتوا به شما کمک خواهدکرد.

ادامه مطلب
چگونه محتوایی تولید کنیم که هم گوگل بپسندد و هم مشتری ها را جذب کند؟

چگونه محتوایی تولید کنیم که هم گوگل بپسندد و هم مشتری ها را جذب کند؟

تولید محتوا برای یک وب سایت کار پیچیده ای است. باید بازدید کننده های سایت را جذب کنید، کارفرما را راضی نگه دارید و خوش آیندهای گوگل را هم در نظر بگیرید. باید به استراتژی های کلیدی و سلسله مراتب توجه داشته باشید.

عجیب نیست که بسیاری از وب سایت ها مانند جنگلی هستند که محتوای مفید در آن ها پنهان شده است. راه دستیابی به محتوا در این وب سایت ها، لینک ها و دکمه های مختلفی هستند که در صفحه های وب سایت طراحی شده اند.

وب سایت شما باید برای مخاطب هدفتان طراحی شده باشد. اگر این کار را به درستی انجام دهید، گوگل با هدایت ترافیک به شما پاداش می دهد. با هر بار به روز رسانی الگوریتم ها، گوگل سعی می کند بیشتر به نیازهای جستجوی مخاطب پاسخ دهد.

ادامه مطلب
با طراحی استراتژی محتوا، ترافیک طبیعی جذب کنید

با طراحی استراتژی محتوا، ترافیک طبیعی جذب کنید

چگونه استراتژی محتوایی تولید کنیم که برای سایت ترافیک طبیعی به همراه داشته باشد؟

بازاریابی محتوا به تنهایی باعث بالا رفتن ترافیک سایت نمی‌ شود. اگر به صورت استراتژیک از بازاریابی محتوا استفاده شود، منجر به ترافیکی می شود که می خواهید و به آن نیاز دارید.

چگونه چنین استراتژی محتوای بهینه شده ای ایجاد کنیم؟ اگر هدف شما افزایش ترافیک طبیعی است، باید چه روش های خاص و استراتژیکی به کار ببرید تا به میزان ترافیکی که می خواهید برسید؟

ادامه مطلب
محتوا همه چیز است

محتوا همه چیز است

چند هفته پیش پستی در لینکداین دیدم که پرسیده بود «محتوا چیست؟»

از صدها نظر خوبی که از طرف جامعه بازاریابی زیر این پست گذاشته شده بود، هیچ دو نظری به هم شبیه نبودند. هرکس نظر متفاوتی درباره محتوا داشت.

این جاست که اساسی ترین چالش محتوا مشخص می شود. بسیاری از بازاریاب ها هنوز دقیق نمی دانند محتوا چیست، چه فایده ای دارد و چرا مهم است.

ادامه مطلب
بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا چیست؟

هرچه پیش می رویم بازاریابی سنتی بیشتر بی تاثیر می شود. به عنوان یک بازاریاب آینده نگر می دانید که باید راه های بهتری وجود داشته باشد. چطور است بازاریابی محتوا را امتحان کنید؟ تیم ناربو امروز شما را با بازاریابی محتوا آشنا می کند. محتوای مفید باید در مرکز پروژه بازاریابی قرار بگیرد.

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.