چگونه کسب‌وکارهای غذایی می توانند از بازاریابی برای ارتباط با مصرف کنندگان استفاده کنند

چگونه کسب‌وکارهای غذایی می توانند از بازاریابی برای ارتباط با مصرف کنندگان استفاده کنند

اگر در کسب‌وکارتان استراتژی مناسبی برای بازاریابی محتوا داشته باشید، می توانید به کمک آن اطلاعات خود را با مصرف‌کنندگان در میان بگذارید. این کار بخصوص برای کسب‌وکارهای جدید یا کوچکی که بودجه بازاریابی کمی دارند، فوق العاده است.

ادامه مطلب
مطالعات موردی بازاریابی محتوا برای غذا و نوشیدنی

مطالعات موردی بازاریابی محتوا برای غذا و نوشیدنی

اگر می خواهید برای عرضه محصول جدیدتان یک برنامه بازاریابی خوب داشته باشید، باید از ابزارهای زیر استفاده کنید:

ادامه مطلب
6 روند بازاریابی برای غذا

6 روند بازاریابی برای غذا

برندهایی که می توانیم در سال 2020 ازآن ها الهام بگیریم

وقتی می خواهید غذایی فوق‌العاده و تاثیرگذار برای مهمان هایتان انتخاب کنید، به کجاها سر می زنید؟ کتاب آشپزی خانوادگی‌تان یا گوگل؟ شاید حتی برای پیدا کردن دستورپخت غذا به یکی از چت بات های مورد علاقه‌تان مراجعه کنید یا اینکه از دیگران بپرسید.

ادامه مطلب
بازاریابی محتوایی برای مواد غذایی: استراتژی‌های مؤثر برندهای برتر

بازاریابی محتوایی برای مواد غذایی: استراتژی‌های مؤثر برندهای برتر

تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی، به نوعی مانند ایجاد یک منوی جذاب برای رستوران است به این معنی که شروع مهمی است اما مرحله اجراست که اهمیت بیشتری دارد. شما باید بتوانید غذاها را به طور صحیح طبخ کنید، آن‌ها را به زیبایی تزئین کنید، به مشتریان خدمات ارائه دهید و سپس اطمینان حاصل کنید که آن‌ها از غذایی که در اختیارشان گذاشته‌اید، لذت می‌برند. 

ادامه مطلب
خلاصه کتاب بازاریابی محتوایی حماسی (Epic Content Marketing) همراه با دانلود رایگان

خلاصه کتاب بازاریابی محتوایی حماسی (Epic Content Marketing) همراه با دانلود رایگان

 کتاب «بازاریابی محتوایی حماسی» (2014) گام به گام شما را راهنمایی می‌کند تا در یکی از نوآورترین راهکارهای امروزی برای بازاریابی محصول مهارت پیدا کنید. شناختن مخاطبان و کنار هم قرار دادن افراد در قالب یک تیم محتوایی خبره، تنها بخشی از عوامل اصلی برای دستیابی به یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق و پیشروی در بازار رقابتی است.

ادامه مطلب
خلاصه کتاب بازاریابی محتوا (Content Inc.) همراه با دانلود رایگان

خلاصه کتاب بازاریابی محتوا (Content Inc.) همراه با دانلود رایگان

 کتاب بازاریابی محتوا (2015) راهنمایی مفید و عملی درباره نحوه استفاده از مدیریت محتوا برای بازاریابی کسب‌وکار، جذب مخاطب و عملی کردن ایده‌هاست. این مطالب کوتاه پر از نکته‌ها و ترفندهایی هستند که به شما کمک می‌کنند مخاطبانتان را به مشترکان وفادار تبدیل کنید و به شما این امکان را می‌دهند تا برندتان را متنوع کنید و پیشتاز صنعت خود شوید.

ادامه مطلب
چهار حوزه محتوای کامل

چهار حوزه محتوای کامل

همان طور که پیش از این فهمیدیم، توزیع و کشف دو راه اساسی برای مصرف محتوا هستند. همچنین متوجه شدیم که برندها از طریق پیام های مستقیم و غیرمستقیم می توانند با مشتری های خود ارتباط برقرار کنند. امروز می خواهیم به چهار حوزه محتوای موجود در هر استراتژی محتوای کامل بپردازیم.

ادامه مطلب
برند خود را مستقیم معرفی کنیم یا غیر مستقیم؟

برند خود را مستقیم معرفی کنیم یا غیر مستقیم؟

پس از این که کانال های مناسب توزیع محتوا و لحظات کشف محتوایی که برای برند شما مناسب هستند را شناسایی کردید، گام بعدی فرستادن پیام صحیح برای مخاطب است. از دو راه می توانید پیام خود را به مخاطب برسانید: مستقیم و غیرمستقیم.

 

ادامه مطلب
چگونه از محتوا استفاده کنیم

چگونه از محتوا استفاده کنیم

اینترنت مکان فوق العاده ای برای مخفی کردن محتوا است. برندها مبلغ زیادی برای تولید محتوا هزینه می کنند اما متاسفانه در نهایت محتوای آن ها یک گوشه می ماند و گرد و غبار روی آن را می پوشاند.

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.

ثبت نام طرح رایگان
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت نام طرح فردی
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت نام طرح گروهی
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود