خلاصه کتاب بازاریابی محتوایی حماسی (Epic Content Marketing) همراه با دانلود رایگان

خلاصه کتاب بازاریابی محتوایی حماسی (Epic Content Marketing) همراه با دانلود رایگان

 کتاب «بازاریابی محتوایی حماسی» (2014) گام به گام شما را راهنمایی می‌کند تا در یکی از نوآورترین راهکارهای امروزی برای بازاریابی محصول مهارت پیدا کنید. شناختن مخاطبان و کنار هم قرار دادن افراد در قالب یک تیم محتوایی خبره، تنها بخشی از عوامل اصلی برای دستیابی به یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق و پیشروی در بازار رقابتی است.

ادامه مطلب
خلاصه کتاب بازاریابی محتوا (Content Inc.) همراه با دانلود رایگان

خلاصه کتاب بازاریابی محتوا (Content Inc.) همراه با دانلود رایگان

 کتاب بازاریابی محتوا (2015) راهنمایی مفید و عملی درباره نحوه استفاده از مدیریت محتوا برای بازاریابی کسب‌وکار، جذب مخاطب و عملی کردن ایده‌هاست. این مطالب کوتاه پر از نکته‌ها و ترفندهایی هستند که به شما کمک می‌کنند مخاطبانتان را به مشترکان وفادار تبدیل کنید و به شما این امکان را می‌دهند تا برندتان را متنوع کنید و پیشتاز صنعت خود شوید.

ادامه مطلب
چهار حوزه محتوای کامل

چهار حوزه محتوای کامل

همان طور که پیش از این فهمیدیم، توزیع و کشف دو راه اساسی برای مصرف محتوا هستند. همچنین متوجه شدیم که برندها از طریق پیام های مستقیم و غیرمستقیم می توانند با مشتری های خود ارتباط برقرار کنند. امروز می خواهیم به چهار حوزه محتوای موجود در هر استراتژی محتوای کامل بپردازیم.

ادامه مطلب
برند خود را مستقیم معرفی کنیم یا غیر مستقیم؟

برند خود را مستقیم معرفی کنیم یا غیر مستقیم؟

پس از این که کانال های مناسب توزیع محتوا و لحظات کشف محتوایی که برای برند شما مناسب هستند را شناسایی کردید، گام بعدی فرستادن پیام صحیح برای مخاطب است. از دو راه می توانید پیام خود را به مخاطب برسانید: مستقیم و غیرمستقیم.

 

ادامه مطلب
چگونه از محتوا استفاده کنیم

چگونه از محتوا استفاده کنیم

اینترنت مکان فوق العاده ای برای مخفی کردن محتوا است. برندها مبلغ زیادی برای تولید محتوا هزینه می کنند اما متاسفانه در نهایت محتوای آن ها یک گوشه می ماند و گرد و غبار روی آن را می پوشاند.

ادامه مطلب
لایه های بینشی برای تولید محتوای کامل

لایه های بینشی برای تولید محتوای کامل

هنگامی که اهداف شما روشن است و تمرکز شما بر جای درستی قرار دارد، گام بعدی این است که اطمینان پیدا کنید تمام بینش های لازم برای ایجاد محتوای مناسب و ارایه آن به افراد مناسب در جای مناسب و زمان مناسب را دارید.
بینش سه لایه اصلی و اساسی دارد. برای ایجاد یک استراتژی جامع محتوا به هر سه این لایه های بینشی نیاز داریم. جایی که هر سه این لایه ها همپوشانی داشته باشند، محتوای کامل شکل می گیرد.

ادامه مطلب
بازاریابی ورودی چیست؟

بازاریابی ورودی چیست؟

بازاریابی ورودی مربوط به ایجاد تجربه های ارزشمندی است که تاثیر مثبتی بر مردم و بر کسب و کار شما داشته باشد. فرایند بازاریابی ورودی با جذب مشتری های بالقوه و مشتری های واقعی به وب سایت و وبلاگ شما از طریق محتوای مفید و مناسب انجام می شود. هنگامی که آن ها از وب سایت یا وبلاگ شما بازدید می کنند از طریق ابزارهای مکالمه مانند ایمیل و چت، آن ها را متقاعد می کنید که این ارزش ادامه دار خواهد بود. درنهایت احساس لذتِ مشاور یامتخصص بودن را به آن ها می دهید.
برخلاف بازاریابی خارجی، در بازاریابی داخلی نیازی به جنگیدن برای جلب توجه مشتریان بالقوه خود ندارید. با تولید محتوای طراحی شده متناسب با نیازها و مشکلات مشتری های ایده آل، می توانید مشتری های بالقوه شایسته را جذب کنید و برای کسب و کار خود اعتماد و اعتبار کسب کنید.

ادامه مطلب
توصیه هایی برای تولید محتوا

توصیه هایی برای تولید محتوا

آیا تولید محتوا فقط به معنای نوشتن محتواست یا نکته ها و فوت های کوزه گری هم دارد؟ مسلما هرکاری فوت کوزه گری خاص خود را دارد! ناربو در این مطلب به نکته هایی اشاره می کند که برای بهبود کیفیت محتوا به شما کمک خواهدکرد.

ادامه مطلب
محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی

یکی از انواع محتوا، محتوای ویدیویی است. محتوای ویدیویی می تواند به جذب مخاطب کمک کند. اما کسب و کارها چقدر روی محتوای ویدیویی سرمایه گذاری می کنند؟ ناربو در این مطلب به محتوای ویدیویی و سرنوشت تولید محتوا می پردازد.

ادامه مطلب
چگونه محتوایی تولید کنیم که هم گوگل بپسندد و هم مشتری ها را جذب کند؟

چگونه محتوایی تولید کنیم که هم گوگل بپسندد و هم مشتری ها را جذب کند؟

تولید محتوا برای یک وب سایت کار پیچیده ای است. باید بازدید کننده های سایت را جذب کنید، کارفرما را راضی نگه دارید و خوش آیندهای گوگل را هم در نظر بگیرید. باید به استراتژی های کلیدی و سلسله مراتب توجه داشته باشید.

عجیب نیست که بسیاری از وب سایت ها مانند جنگلی هستند که محتوای مفید در آن ها پنهان شده است. راه دستیابی به محتوا در این وب سایت ها، لینک ها و دکمه های مختلفی هستند که در صفحه های وب سایت طراحی شده اند.

وب سایت شما باید برای مخاطب هدفتان طراحی شده باشد. اگر این کار را به درستی انجام دهید، گوگل با هدایت ترافیک به شما پاداش می دهد. با هر بار به روز رسانی الگوریتم ها، گوگل سعی می کند بیشتر به نیازهای جستجوی مخاطب پاسخ دهد.

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.

ثبت نام طرح رایگان
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت نام طرح فردی
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت نام طرح گروهی
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود