بازاریابی دیجیتال - ناربو

استفاده از داده ها در بازاریابی دیجیتال

استفاده از داده ها در بازاریابی دیجیتال

هنگامی که اصطلاح داده ها و اطلاعات را می شنوید، واکنش احساسی شما چیست؟ استرس؟ ترس؟ ناامیدی؟

داده ها و تجزیه و تحلیل ترسناک نیستند. درحقیقت سرگرم کننده، یا حداقل جالب، هم هستند. اگر بدانید چطور آن عددها و گزارش ها را به اطلاعات کاربردی تبدیل کنید، می‌توانید برای رشد کسب و کارتان از آن ها استفاده کنید.

در این مطلب می آموزید که چگونه از داده ها و تجزیه و تحلیل آن ها برای پیشرفت کسب و کارتان کمک بگیرید. با اصطلاحات تخصصی آشنا می شوید و قواعد تجزیه و تحلیل را یاد می گیرید.

ادامه مطلب
استراتژی بازاریابی جستجو

استراتژی بازاریابی جستجو

 بازاریابی جستجو مانند گذشته نیست. به روز رسانی الگوریتم ها و افزایش نشانه ها به تنهایی نمی تواند در افزایش ترافیک سایت موثر باشد.

خوشبختانه همه این تغییرها و به روز رسانی ها برای بازاریاب های دیجیتالی، مانند ما، خبرهای خوبی هستند. چون ما نمی خواهیم با سیستم جستجو قمار کنیم.

هنگامی که شما یک بازاریاب صادق باشید که به دنبال ارایه ارزش واقعی است، بنیان محکمی را پایه گذاری می کنید که منجر به موفقیت بازاریابی جستجو می شود. این گونه است که بازاریابی جستجو می تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما و افزایش اعتماد بازدیدکنندگان نسبت به دیگر انواع استراتژی های بازاریابی محصولتان کمک کند.

ادامه مطلب
بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش دوم

بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش دوم

در بخش اول بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ از اهمیت و تاثیر این نوع بازاریابی سخن گفتیم. همچنین با انواع ایمیل هایی که می توان برای مشتری های بالقوه یا طرفداران یک کسب و کار ارسال کرد، آشنا شدیم.

ادامه مطلب
بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش اول

بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش اول

با خواندن مطلب پیشین، حتما متوجه شده اید که ما در یک جهان اجتماعی مجازی زندگی می کنیم. احتمالا خود شما هم تجربه هایی در این باره داشته باشید. هر روز با افرادی در سراسر جهان چت می کنید، عکس ها و فیلم های آن ها را می بینید و نظراتشان را می خوانید.

بسیاری از متخصصان بازاریابی معتقدند با افزایش شبکه های اجتماعی، دیگر زمانه بازاریابی ایمیلی تمام شده است. این حرف را باور نکنید! بازاریابی ایمیلی هنوز زنده است و به فعالیت و رشد شما کمک می کند.

ادامه مطلب
استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی

استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی

اگر بازاریابی به معنای قرار دادن اطلاعات کسب و کارتان در محلی باشد که مخاطب در آن حضور دارد، بهترین محل شبکه های اجتماعی خواهند بود.

کسب و کارهای زیادی در برنامه های بازاریابی خود شبکه های اجتماعی را فراموش می کنند. آن ها فکر می کنند تولید محتوا و تبلیغات برای جذب مشتری کافی است. اما می دانیم که اشتباه می کنند.

امروز بیش از 79 درصد از کاربران اینترنت آمریکایی در فیسبوک عضو هستند. از هر ده آمریکایی شش نفرشان اخبار را از طریق شبکه های اجتماعی پیگیری می کنند. بیش از 35 درصد آمریکایی ها از طریق شبکه های اجتماعی به دنبال کار می گردند.

ادامه مطلب

طراحی برنامه بازاریابی دیجیتال

یکی از بزرگترین چالش‌ های ما به عنوان بازاریاب های دیجیتال، ترافیک سایت است.
چگونه می توانیم به راحتی و با هزینه اندک توجه مردم را جلب کنیم، آن ها را به سمت وب سایت خود جذب کنیم و آن ها را مشترک و مشتری خود کنیم؟
راز جذب مشتری، تبلیغات دیجیتالی است. اگر بفهمید چگونه باید از تبلیغات دیجیتالی کمک بگیرید، کنترل کاملی بر ترافیک سایت خود خواهید داشت و می توانید فروش را هم بالا ببرید.

ادامه مطلب
استراتژی بازاریابی محتوا

استراتژی بازاریابی محتوا

می‌ خواهیم وعده بزرگی به شما بدهیم؛ یک بازاریابی محتوای فوق ‌العاده!

در صورتی به این بازاریابی محتوای فوق العاده دست پیدا می کنید که بدانید چگونه محتوا با استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال شما هماهنگ می شود.

اگر درست پیش بروید، بازاریابی محتوا علاوه بر شگفت زده کردن مشتریان بالقوه، از طریق یک قیف بازاریابی آن ها را به سمت خرید هدایت می کند و باعث رشد کسب و کار شما می شود.

ادامه مطلب
استراتژی سفر مشتری

استراتژی سفر مشتری

این جاست که بازاریابی دیجیتال آغاز می شود و پایان می یابد، با یک سفر ارزش مشتری که به طور استراتژیک با مشتریان بالقوه جدید ارتباط می گیرد و آن ها را به مشتریان وفادار تبدیل می کند.

هر مشتری بالقوه برای تبدیل شدن به یک مشتری وفادار باید این سفر را طی کند.

ادامه مطلب
راهنمای بازاریابی دیجیتال

راهنمای بازاریابی دیجیتال

راهنمای بازاریابی دیجیتال منبعی کامل است برای همه بازاریاب های دیجیتال (از مبتدی تا حرفه ای) که به دنبال یادگیری یا بهبود مهارت های خود هستند.
این راهنما برای صاحبان کسب و کار، متخصصان حوزه بازاریابی، دانشجویان و دیگر افرادی که به دنبال ارتفای مهارت های فعلی خود هستند تا در دنیای بازاریابی دیجیتال پیشتاز باشند.

ادامه مطلب
چالش های بازاریابی دیجیتال

چالش های بازاریابی دیجیتال

حل چالش بزرگ استارتاپ ها در زمینه بازاریابی دیجیتالی

حتما شما هم به عنوان مدیر یک تیم استارتاپی، مجموعه‌ای جوان، پرانرژی و با استعداد دارید، زمان و انرژی زیادی صرف شناخت بازار هدف خود کرده‌اید، نیاز‌های آن‌ها را به خوبی شناخته‌اید، محصول یا خدمتی را طراحی و ایجاد کرده‌اید و یقین دارید محصول یا خدمت شما به شدت کارآمد است و مشکلات جامعه هدفتان را برطرف می‌کند. به اندازه دلخواهتان مشتری ندارید؟ مشکل کجاست؟ چرا همه استارتاپ‌ ها پس از ساخت محصول کاسه چه کنم دست می‌گیرند، مایوس می‌شوند و نمی‌دانند چه‌طور محصول یا خدمت ارزشمندی که تولید کرده‌اند را بفروشند؟؟

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.