چگونه محتوای باکیفیت برای توسعه اکانت اینستاگرام تولید کنیم؟

چگونه محتوای باکیفیت برای توسعه اکانت اینستاگرام تولید کنیم؟

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان را توسعه دهید تولید محتوا در شبکه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند. باید بگویم در بین شبکه های اجتماعی، محتوای اینستاگرام‌تان از هر زمان دیگری مهم‌تر است اما چرا؟

ادامه مطلب
اجرای استراتژی محتوای کامل

اجرای استراتژی محتوای کامل

بی شک، سخت ترین بخش حرکت به سمت یک محتوای کامل، اجرای آن است. کل صنعت بازاریابی هنوز از گروه‌ های متخصص برای انجام کارهایش کمک می گیرد. آژانس های بازاریابی که برای حمایت از این محیط تکامل یافته اند نیز محیط کار گروهی دارند. اگر از یک آژانس جستجو راه حلی برای یک مشکل بازاریابی بخواهید، پاسخ همیشه بازاریابی جستجو خواهد بود!

ادامه مطلب
هدایت مصرف کننده از طریق اکوسیستم محتوای کامل

هدایت مصرف کننده از طریق اکوسیستم محتوای کامل

ظهور فناوری بازاریابی برنامه دار، می تواند انقلابی در شیوه هدایت مشتری در سفر ارزش مشتری ایجاد کند. در این شیوه افراد می توانند در یک اکوسیستم پویای محتوا، سفر ارزش شخصی متناسب با نیازهای خود را تجربه کنند. می توانیم بگوییم تا به امروز تکنولوژی برنامه ریزی شده بر ارایه تبلیغات شخصی تر متمرکز بوده است. این سیستم فعالیت های شما را در اینترنت دنبال می کند و تبلیغات را بر اساس جستجوهای اینترنتی به شما نشان می دهد. اگر از همین اصول برای تولید محتوای کامل استفاده کنیم، به نتیجه های فوق العاده ای خواهیم رسید.
ادامه مطلب
چگونه استراتژی محتوای کامل طراحی کنیم؟

چگونه استراتژی محتوای کامل طراحی کنیم؟

با توجه به مطالب قبلی یاد گرفتیم که هر برند به یک استراتژی محتوای کامل سفارشی و مخصوص به خود نیاز دارد. از آن جا که برندها از نظر فاکتورهای زیادی با هم متفاوت هستند، هر کدام به روش های خاصی نیاز دارند که تفاوت های آن ها را لحاظ کند و برای نیازهای برند مناسب باشد. فرایند توسعه یک استراتژی جامع محتوای کامل برای یک برند، نسبتا ساده است اما همزمان می تواند زمان گیر و پیچیده هم باشد. این فرایند باید افراد زیادی را تحت تاثیر قرار دهد.

ادامه مطلب
گام نهایی راهنمای بازاریابی دیجیتالی

گام نهایی راهنمای بازاریابی دیجیتالی

تبریک می گویم! اگر تا این جا مطالب وبلاگ ناربو را دنبال کرده باشید، یک دور کامل راهنمای بازاریابی دیجیتالی گذرانده اید. پس شما بخشی از گروه منحصر به فرد از بازاریاب هایی هستید که می داننند در محیط های دیجیتال چگونه مشتری های خود را جذب کنند و آن ها را به خریدارهای وفادار تبدیل کنند.

ادامه مطلب
بهینه سازی نرخ تبدیل

بهینه سازی نرخ تبدیل

امروز می خواهیم با یک خبر غمگین آغاز کنیم؛ فقط یک پنجم از کسب و کارها از نرخ تبدیلشان راضی هستند. فقط یک پنجم!
به همین دلیل است کسب و کارهای باهوش و زرنگ بهینه سازی نرخ تبدیل را یکی از بخش های اساسی استراتژی بازاریابی دیجیتالی خود می دانند.

ادامه مطلب
چرا به استراتژی بازاریابی دیجیتالی نیاز داریم؟

چرا به استراتژی بازاریابی دیجیتالی نیاز داریم؟

در این مطلب با اهمیت استفاده از یک طرح بازاریابی دیجیتالی برای رشد کسب و کار آشنا می شویم.

اگر بخواهید استراتژی بازاریابی دیجیتالی شرکت خود را توسعه دهید، از کجا شروع می کنید؟ امروزه بسیاری از شرکت ها می دانند که شبکه های مجازی و تلفن همراه برای جذب و نگه داشتن مشتری حیاتی هستند. اما برنامه منسجمی برای رشد شرکت و تاثیر گذاری بر مخاطبان خود ندارند.

ادامه مطلب
استفاده از داده ها در بازاریابی دیجیتال

استفاده از داده ها در بازاریابی دیجیتال

هنگامی که اصطلاح داده ها و اطلاعات را می شنوید، واکنش احساسی شما چیست؟ استرس؟ ترس؟ ناامیدی؟

داده ها و تجزیه و تحلیل ترسناک نیستند. درحقیقت سرگرم کننده، یا حداقل جالب، هم هستند. اگر بدانید چطور آن عددها و گزارش ها را به اطلاعات کاربردی تبدیل کنید، می‌توانید برای رشد کسب و کارتان از آن ها استفاده کنید.

در این مطلب می آموزید که چگونه از داده ها و تجزیه و تحلیل آن ها برای پیشرفت کسب و کارتان کمک بگیرید. با اصطلاحات تخصصی آشنا می شوید و قواعد تجزیه و تحلیل را یاد می گیرید.

ادامه مطلب
استراتژی بازاریابی جستجو

استراتژی بازاریابی جستجو

 بازاریابی جستجو مانند گذشته نیست. به روز رسانی الگوریتم ها و افزایش نشانه ها به تنهایی نمی تواند در افزایش ترافیک سایت موثر باشد.

خوشبختانه همه این تغییرها و به روز رسانی ها برای بازاریاب های دیجیتالی، مانند ما، خبرهای خوبی هستند. چون ما نمی خواهیم با سیستم جستجو قمار کنیم.

هنگامی که شما یک بازاریاب صادق باشید که به دنبال ارایه ارزش واقعی است، بنیان محکمی را پایه گذاری می کنید که منجر به موفقیت بازاریابی جستجو می شود. این گونه است که بازاریابی جستجو می تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما و افزایش اعتماد بازدیدکنندگان نسبت به دیگر انواع استراتژی های بازاریابی محصولتان کمک کند.

ادامه مطلب
بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش دوم

بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش دوم

در بخش اول بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ از اهمیت و تاثیر این نوع بازاریابی سخن گفتیم. همچنین با انواع ایمیل هایی که می توان برای مشتری های بالقوه یا طرفداران یک کسب و کار ارسال کرد، آشنا شدیم.

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.

ثبت نام طرح رایگان
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت نام طرح فردی
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت نام طرح گروهی
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود