چگونه محتوایی تولید کنیم که هم گوگل بپسندد و هم مشتری ها را جذب کند؟ - ناربو

چگونه محتوایی تولید کنیم که هم گوگل بپسندد و هم مشتری ها را جذب کند؟

(1 رای)
9
100

تولید محتوا برای یک وب سایت کار پیچیده ای است. باید بازدید کننده های سایت را جذب کنید، کارفرما را راضی نگه دارید و خوش آیندهای گوگل را هم در نظر بگیرید. باید به استراتژی های کلیدی و سلسله مراتب توجه داشته باشید.

عجیب نیست که بسیاری از وب سایت ها مانند جنگلی هستند که محتوای مفید در آن ها پنهان شده است. راه دستیابی به محتوا در این وب سایت ها، لینک ها و دکمه های مختلفی هستند که در صفحه های وب سایت طراحی شده اند.

وب سایت شما باید برای مخاطب هدفتان طراحی شده باشد. اگر این کار را به درستی انجام دهید، گوگل با هدایت ترافیک به شما پاداش می دهد. با هر بار به روز رسانی الگوریتم ها، گوگل سعی می کند بیشتر به نیازهای جستجوی مخاطب پاسخ دهد.

زیاد نگران گوگل نباشید، به جای آن تمرکز خود را بر روی مخاطب هدف قرار دهید.

اگر می خواهید محتوایی تولید کنید که هم گوگل بپسندد و هم مشتری ها را جذب کند، به سوال هایی که در ادامه می آید، پاسخ دهید؛

1. پرسونای خریدار شما چگونه است؟

پرسونا به یک گروه خریدار بالقوه گفته می شود. یک شخصیت کلی که می خواهید محصول شما را بخرد. ممکن است یک پرسونا یا یک گروه پرسونا را هدف بگیرید. هنگام طراحی وب سایت باید کسانی که به طور بالقوه به دنبال همکاری با شما هستند و همین

طور رسانه ها و مطبوعات را در نظر داشته باشید. باید بدانید چه کسانی ممکن است به وب سایت شما مراجعه کنند. اگر ندانید چه کسانی به وب سایت شما مراجعه می کنند و به دنبال چه چیزی هستند، نمی توانید محتوای مناسبی برای آن ها تولید کنید.

معرفی محتوای اختصاصی به پرسونا می تواند باعث افزایش شدید تبادلات شما شود.

آیا شما و مخاطب بالقوه تان به یک زبان حرف می زنید؟ آیا هنگام معرفی محصول از اصطلاحات مشابه استفاده می کنید؟ با استفاده از اصطلاحات مشابه شانس دیدن شدن از طریق موتورهای جستجو افزایش می یابد و مورد توجه بازار هدف خود قرار می گیرید.

2. چرا باید از شما خرید کنند؟

باید به هر پرسونای خریدار پاسخی ارایه دهید که «چرا باید از شما خرید کنند؟» از نگاه آن ها به این سوال بنگرید. پرسوناها به محصول شما علاقه ای ندارند. می خواهند بدانند چگونه می توانید به آن ها کمک کنید تا مشکلات خود را حل کنند. چگونه می توانید

به افزایش سود آن ها کمک کنید؟ چگونه می توانید کمک کنید در زمان یا هزینه ها صرفه جویی کنند؟ چگونه می توانید کمک کنید مفیدتر، سالم تر و شادتر باشند؟

3. چرا افراد برای خرید از شما تردید دارند؟

برای به حداکثر رساندن فروش باید به همه ایرادهایی که ممکن است مشتریان بالقوه داشته باشند، پاسخ دهید. آیا محصول یا خدمات شما گران قیمت هستند؟ آیا محصول شما بیش از حد پیچیده است؟ آیا ممکن است خریداران فکر کنند محصول شما برای

نیاز و شرایط خاص آن ها بی فایده است؟

صفحه ای برای این گونه پرسش ها ایجاد کنید و مخاطب را به صفحه سوالات متداول راهنمایی کنید. همه سوال های احتمالی را پاسخ دهید تا حتما مطالب این صفحه به خرید منجر شود.

4. افراد چه سوال هایی دارند؟

خریداران سوال های زیادی درباره خرید محصولات دارند. اگر به همه این سوال ها پاسخ های مناسب بدهید، به منبعی مورداعتماد در زمینه محصول خود تبدیل می شوید. ذهنیت خود را از «چگونه محصولی را به کارگران بازنشسته بفروشیم» به «چگونه به

کارگران بازنشسته کمک کنیم بهترین محصول متناسب با نیاز خود را انتخاب کنند» تغییر دهید.

هنگامی که یک وب سایت جدید را راه اندازی می کنید یا وب سایت فعلی خود را ارتقا می دهید، نیازی نیست به همه سوال ها پاسخ دهید. به سوال های اساسی پاسخ دهید و سوال های باقی مانده را به مرور در صفحه سوالات متداول بگنجانید.

مطلب امروز تیم تولید محتوای ناربو شما را آماده می کند تا هم زمان به مخاطب بالقوه و الگوریتم های جستجوی گوگل توجه داشته باشید. ناربو همراه شماست تا بهترین و مناسب ترین محتوا را برای وب سایت خود تولید کنید.

اشتراک پست

ارسال یک نظر

مریم کریمی

درباره نویسنده

کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی هستم. دوره کارشناسی را در دانشگاه اصفهان و کارشناسی ارشد را در دانشگاه الزهرا گذراندم. زبان، ادبیات، فرهنگ و هنر کشورهای مختلف برایم جذابند.

 زبان انگلیسی را در موسسه گویش آموختم و هم اکنون درحال یادگیری زبان عربی در کانون زبان ایران هستم.

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.