توسعه استراتژی بازاریابی محتوا - ناربو

توسعه استراتژی بازاریابی محتوا

(0 رای‌ها)
28
0

اغلب سه اصطلاح استراتژی بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا و برنامه محتوا به جای هم به کار می روند. مرزهای تفاوت این سه اصطلاح بسیار باریک و نزدیک به هم است اما اندک تفاوتی باهم دارند.

استراتژی بازاریابی محتوا

همان گونه که از ظاهر اصطلاح برمی آید، استراتژی بازاریابی محتوا «چرا»ی شماست. چرا مشغول تهیه محتوا هستید؟ به چه کسی کمک می کنید؟ چگونه می توانید از طریقی به آن ها کمک کنید که هیچ کس دیگری نمی تواند؟

سازمان ها معمولا از بازاریابی محتوا برای جذب مشتری استفاده می کنند. سازمان همچنین می خواهند به یکی از این نتایج دست پیدا کنند؛ افزایش درآمد، کاهش هزینه ها و مشتریان بهتر.

استراتژی محتوا

استراتژی محتوا، ایجاد، انتشار و مدیریت محتوای مفید و کاربردی را عمیق تر می کند. استراتژی محتوا اغلب از محدوده استراتژی بازاریابی محتوا فراتر می رود. استراتژی محتوا به کسب و کارها کمک می کند همه محتواهایشان را مدیریت کنند.

برنامه محتوا

در مقایسه با دو اصطلاح پیشین، برنامه محتوا بسیار تاکتیکی تر است. برنامه محتوا ویژگی هایی را که باعث می شود استراتژیتان را اجرا کنید و اطلاعات مخاطبانی را که استراتژی شما بهتر روی آن ها اثر می گذارد، جمع آوری می کند. باید بدانید پیش از طراحی

برنامه محتوا به یک استراتژی بازاریابی محتوا نیاز دارید. به عنوان یک برنامه بازاریابی که به طور خاص با محتوا در ارتباط است، به آن نگاه کنید. همچنین برنامه محتوا باید شامل جزییاتی مانند محدوده عنوان های کلیدی که پوشش می دهید، نوع محتوایی که تولید

می کنید، زمان و نوع انتشار محتوا باشد.

آیا من به طراحی استراتژی بازاریابی محتوا نیاز دارم؟

بله! در پژوهش های سالیانه به این نتیجه رسیده ایم که هم به استراتژی نیاز دارید و هم به جمع آوری اطلاعات مرتبط با آن. افرادی که استراتژی بازاریابی محتوا دارند؛

در بازاریابی محتوا موثرتر هستند

کمتر با چالش های بازاریابی محتوا درگیر می شوند

در استفاده از روش های بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی موثرتر عمل می کنند

می توانند میزان بیشتری از هزینه بازاریابی خود را در بازاریابی محتوا صرف کنند

استراتژی محتوای من باید شامل چه چیزهایی باشد؟

به استراتژی بازاریابی محتوا به چشم یک طرح کلی برای کسب و کار خود و نیازهای مشتری نگاه کنید. استراتژی بازاریابی محتوا یک طرح دقیق برای چگونگی استفاده از محتواست.

اشتراک پست

ارسال یک نظر

مریم کریمی

درباره نویسنده

کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی هستم. دوره کارشناسی را در دانشگاه اصفهان و کارشناسی ارشد را در دانشگاه الزهرا گذراندم. زبان، ادبیات، فرهنگ و هنر کشورهای مختلف برایم جذابند.

 زبان انگلیسی را در موسسه گویش آموختم و هم اکنون درحال یادگیری زبان عربی در کانون زبان ایران هستم.

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.