طراحی برنامه بازاریابی دیجیتال - ناربو

طراحی برنامه بازاریابی دیجیتال

(1 رای)
34
100

یکی از بزرگترین چالش‌ های ما به عنوان بازاریاب های دیجیتال، ترافیک سایت است.
چگونه می توانیم به راحتی و با هزینه اندک توجه مردم را جلب کنیم، آن ها را به سمت وب سایت خود جذب کنیم و آن ها را مشترک و مشتری خود کنیم؟
راز جذب مشتری، تبلیغات دیجیتالی است. اگر بفهمید چگونه باید از تبلیغات دیجیتالی کمک بگیرید، کنترل کاملی بر ترافیک سایت خود خواهید داشت و می توانید فروش را هم بالا ببرید.

در این مطلب فرایند برنامه ریزی، تنظیم و بهینه سازی آگهی های تبلیغاتی را یاد می گیرید. این فرایند شامل سنجه هایی است که باید بررسی کنید، زبانی که باید استفاده کنید و افرادی که باید برای امر تبلیغات انتخاب کنید.
ابتدا بررسی می کنیم که چرا ترافیک خریداری شده هوشمندانه تر از ترافیک طبیعی است.
تفاوت های ترافیک طبیعی و ترافیک خریداری شده
ترافیک رایگان هدف بزرگی است. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها به دنبال ترافیک طبیعی هستند. اگر بتوانید جریان ثابتی از ترافیک طبیعی داشته باشید، می توانید پولتان را پس انداز کنید. اما مثل بقیه بخش های زندگی هرچقدر پول بدهید، آش می خورید!
برای مقایسه میان این دو ترافیک میزان آب یک شلنگ و میزان آب باران را در نظر بگیرید. ترافیک خریداری شده مانند آبِ شلنگ است. می توانید روی جریان آن کنترل کامل داشته باشید. می توانید میزان آب خروجی را کنترل کنید، مدت زمان خروج آب هم دست شماست. می توانید هرگاه خواستید جریان آب را قطع یا وصل کنید.
اگر با ترافیک خریداری شده میزان ترافیک شما بیش از اندازه ای که می خواهید افزایش یافت، می توانید آن را کاهش دهید. مسیر، سرعت و زمان در دست شماست.
ترافیک طبیعی مانند باران است. نمی توانید مطمئن باشید کی می بارد، نمی دانید چقدر بارشش طول خواهد کشید. می توانید هرگاه خواستید به اخبار هواشناسی گوش دهید اما کنترلی بر بارش باران نخواهید داشت.
ممکن است با تغییر الگوریتم های گوگل ترافیک طبیعی شما به کلی از دست برود. اگر رقیب شما پرش بلندی داشته باشد، شما ترافیک خود را از دست خواهید داد. همچنین نمی توانید کنترل کنید که ترافیک به کدام بخش های سایت هدایت شود. حتی نکته های ساده ای مانند تغییر URL صفحه ورود می تواند همه چیز را از بین ببرد.
می توانید از مزایای ترافیک خریداری شده بهره ببرید، بدون این که هزینه ای برای آن پرداخت کنید.

 

اشتراک پست

ارسال یک نظر

مریم کریمی

درباره نویسنده

کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی هستم. دوره کارشناسی را در دانشگاه اصفهان و کارشناسی ارشد را در دانشگاه الزهرا گذراندم. زبان، ادبیات، فرهنگ و هنر کشورهای مختلف برایم جذابند.

 زبان انگلیسی را در موسسه گویش آموختم و هم اکنون درحال یادگیری زبان عربی در کانون زبان ایران هستم.

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.