برند خود را مستقیم معرفی کنیم یا غیر مستقیم؟

(2 رای‌ها)
120
100

پس از این که کانال های مناسب توزیع محتوا و لحظات کشف محتوایی که برای برند شما مناسب هستند را شناسایی کردید، گام بعدی فرستادن پیام صحیح برای مخاطب است. از دو راه می توانید پیام خود را به مخاطب برسانید: مستقیم و غیرمستقیم.

 

  • پیام مستقیم: پیامی که به طور مستقیم درباره برند، محصول یا خدمت شما صحبت می کند.
  • پیام غیرمستقیم: پیامی که به طور مستقیم درباره برند، محصول یا خدمت شما نیست. بلکه بر علایق مشتری متمرکز است.

برای این که بهتر متوجه تفاوت این دو نوع پیام شوید، آگهی های تلوزیونی کوکاکولا را با آگهی های رد بول مقایسه کنید. کوکاکولا صد درصد بر برند متمرکز است اما رد بول در تولید محتوای خود بر تولید و ارایه کیفیت بالا تاکید می کند. سپس در بخش هایی خاص به برند خود اشاره می کند.

هر دو شیوه معتبر و مفید هستند. هنگامی که از محتوای کامل صحبت می کنیم، نمی توان گفت حتما باید از یک نوع پیام استفاده کرد. حتی نمی توان گفت یک نوع پیام بر دیگری ارجح است. بحث درباره این که کدام بهتر است، مانند بحث درمورد بهتر بودن یک چکش و یک دکمه است! همه می دانیم که هر دو خوب هستند اما برای کارهای مختلفی استفاده می شوند.

به طور خلاصه، هرگاه از برند خود حرف می زنیم، پیام ما مستقیم است. اما هر گاه محتوا تولید می کنیم، بروشورهای آفلاین تهیه می کنیم، صفحه های محصول یا صفحه های درباره ما را طراحی می کنیم، پیام ما غیرمستقیم است.
محتوا یک بخش اساسی و مهم است که سفر تبدیل ارزش مشتری را سریع تر می کند. در این بخش است که می توانید افراد را پس از مطالعه محتوایی که تولید کرده اید، به دیگر بخش های وب سایت خود هدایت کنید. در این بخش لحظه کلیدی تبدیل مخاطب به مشتری رخ می دهد.

این نوع محتوا برای بازاریابی موتورهای جستجو هم بسیار مهم است. اگر می خواهید زمانی که شخصی به دنبال خرید محصول است، شما را ببیند، باید بخش های محتوایی وب سایت خود را ارتقا دهید. بسیاری از تعریف های سنتی بازاریابی محتوا، مانند تعریف استانداردی که گوگل ارایه کرده است فقط روی غیرمستقیم سکه را در نظر می گیرند.

امروزه داشتن یک استراتژی پیام رسانی کاملا غیرمستقیم پذیرفته شده و معتبر است. ارایه پیام های مستقیم به بخش UX وب سایت یا کارشناسان تبلیغات سپرده می شود.
مطلب امروز ناربو درباره ارسال پیام مستقیم و غیرمستقیم به مخاطب و مشتری بود. طبق استراتژی های جدید بازاریابی محتوا بهتر است تمرکز اصلی خود را بر روی ارسال پیام های غیرمستقیم بگذارید. ناربو در راه تولید محتوای کامل و با کیفیت همراه شماست.

اشتراک پست

مریم کریمی

درباره نویسنده

کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی هستم. دوره کارشناسی را در دانشگاه اصفهان و کارشناسی ارشد را در دانشگاه الزهرا گذراندم. زبان، ادبیات، فرهنگ و هنر کشورهای مختلف برایم جذابند.

 زبان انگلیسی را در موسسه گویش آموختم و هم اکنون درحال یادگیری زبان عربی در کانون زبان ایران هستم.

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.

ثبت نام طرح رایگان
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت نام طرح فردی
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت نام طرح گروهی
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود