بازاریابی محتوا برای غذا: چرا باید چنین کاری کنیم؟

(0 رای‌ها)
23
0

اگر به دنبال جذب بازدیدکننده و موفقیت در بازاریابی دیجیتال هستید، بازاریابی محتوای مواد غذایی می تواند بزرگ ترین ترفند شما باشد.

 

بله درست شنیدید؛ طبق مقاله ای که در Izea منتشر شده، محتوای مربوط به مواد غذایی مانند جادو عمل می کند و تعداد بازدیدکننده های سایتتان را تا حد زیادی بالا می برد. احتمالا ترفندهای زیادی برای جلب بازدیدکننده به کار گرفته‌اید، اما بیشتر تلاش های شما بیهوده بوده‌است. پس چرا تولید محتوای مواد غذایی را به استراتژی محتوای خود اضافه نمی کنید؟ با این کار می توانید خیلی سریع افراد را به سمت خودتان جذب کنید.

برخی از آمارهای باور نکردنی

اگر حرف مرا ما باور ندارید، اجازه دهید نگاهی به آمار داشته باشیم. صفحه فیس بوک  BuzzFeed، یعنی «Tasty» ، 97 میلیون فالوور دارد که از این تعداد حدود 95 میلیون آن ها، حق اشتراک دارند. شما هم می توانید به چنین محبوبیتی برسید و فقط کافی است از آن ها ایده بگیرید: هیچ می دانستید کلیدواژه «دستور پخت» جزء 10 عبارت برتر جستجو در YouTube است؟ این یعنی افراد زیادی هستند که این موضوع را سرچ می کنند. پس شما هم می توانید از این مسئله استفاده کنید!

بنابراین اگر می خواهید در تولید محتوا سرمایه گذاری کنید، شروع به اشتراک‌گذاری دستورپخت غذاها کرده و وبسایت یا کانال رسانه های اجتماعی‌تان را پر از مواد مورد نیاز و دستور پخت غذاهای مختلف کنید.

ارائه دهنده اطلاعات باشید

به طور کلی، اگر می خواهید در بازاریابی محتوا مؤثر باشید، باید مطالبی را به اشتراک بگذارید که به افراد اطلاعات بدهد. مردم داخل وب به دنبال اطلاعات هستند و اگر شما یک ارائه دهنده اطلاعات قابل اعتماد باشید، آن ها شما را جستجو می کنند.

تعامل منجر به فروش می شود

کل این فعالیت منجر به جذب مشتری در وب سایت شما خواهد شد. طبق یک گزارش، مشتریانی که با شما تعامل برقرار می کنند، بیشتر از شما خرید می کنند.

وب سایت «Forum Open  American Express » به عنوان یکی از بهترین نمونه های بازاریابی محتوا در نظر گرفته شده است و طبق آن، باید محتواهایی را که مردم دوست دارند به اشتراک بگذارید. محتوای شما باید راه حلی برای مشکلات روزمره مخاطبان ارائه دهد و باید به زندگی آن ها چیزی بیفزاید.

چگونه می توان بازاریابی محتوای مواد غذایی را پیاده سازی کرد؟

به همین ترتیب، شما می توانید دستور العمل های مربوط به مواد غذایی را برای افراد شاغلی که به دنبال دستورپخت های سریع مواد غذایی سالم هستند، به اشتراک بگذارید. محتوای مواد غذایی این بخش مشتری (یعنی افراد پرمشغله) را به وب سایت یا کانال اجتماعی شما سوق می دهد. بازدیدکننده ها هنگامی ببینند چقدر برایشان سودمند هستید، احتمالاً در کانال یا خبرنامه شما اشتراک می گیرند و تبدیل به مشتریکن دائمی‌تان می شوند. حال اگر آن ها بازدید کننده همیشگی‌تان شوند، احتمالاً از شما خرید هم می کنند.

بنابراین فرقی نمی کند در صنعت مواد غذایی کار می کنید یا نه، در هر صورت باید بازاریابی محتوای مواد غذایی را امتحان کنید. فراموش نکنید که همه عاشق غذا هستند، بنابراین از روحیه آشپزی افراد استفاده کنید و با این ترفند آن ها را به وبسایت خود بکشانید.

اشتراک پست

2 نظرها

  • oprolevorter
    Thanks for the sensible critique. Me and my neighbor were just preparing to do some research on this. We got a grab a book from our area library but I think I learned more from this post. I am very glad to see such excellent information being shared freely out there.
  • oprolevorter
    We're a bunch of volunteers and starting a new scheme in our community. Your site provided us with helpful information to work on. You have performed an impressive process and our whole community will likely be grateful to you.

ارسال یک نظر

نگین بازرگان

درباره نویسنده

من فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی IT از دانشگاه اصفهان و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از همین دانشگاه هستم. از کودکی به زبان انگلیسی علاقه بسیاری داشتم و در 16 سالگی مدرک زبان خود را از موسسه زبان پویش در اصفهان گفتم. 

به مطالب مربوط به تجارت الکترونیکی، بازاریابی، کسب و کارهای نوپا، کسب و کارهای اینترنتی، استارتاپ ها و کارآفرینی علاقه زیادی دارم و در این حوزه فعالیت می کنم. هم- بنیان گذار وب سایت آقای مترجم هستم و در حال حاضر به عنوان مدیر منابع انسانی آن فعالیت می کنم. 

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.

ثبت نام طرح رایگان
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت نام طرح فردی
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت نام طرح گروهی
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود