چگونه استراتژی محتوای کامل طراحی کنیم؟

(2 رای‌ها)
155
100

با توجه به مطالب قبلی یاد گرفتیم که هر برند به یک استراتژی محتوای کامل سفارشی و مخصوص به خود نیاز دارد. از آن جا که برندها از نظر فاکتورهای زیادی با هم متفاوت هستند، هر کدام به روش های خاصی نیاز دارند که تفاوت های آن ها را لحاظ کند و برای نیازهای برند مناسب باشد. فرایند توسعه یک استراتژی جامع محتوای کامل برای یک برند، نسبتا ساده است اما همزمان می تواند زمان گیر و پیچیده هم باشد. این فرایند باید افراد زیادی را تحت تاثیر قرار دهد.

طراحی چنین استراتژی دشواری در یک شرکت با سهام داران متعدد کار دشوارتری است و معمولا به نتیجه نمی رسد. نمی توان همه افراد شرکت را همزمان تحت تاثیر قرار داد و راضی نگه داشت. برای بسیاری از سازمان ها طراحی استراتژی محتوای کامل یک چالش بزرگ است. با این حال نمی توان طراحی استراتژی محتوای کامل را نادیده گرفت.

هنگام طراحی استراتژی محتوای کامل برای یک برند معمولا این مرحله ها را طی می کنیم، البته ممکن است بخش هایی از آن برای برند شما تغییر کند:

1. بینش برند:

ابتدا اطمینان پیدا کنید که همه سهام داران شرکت و دیگر کسانی که با اجرای استراتژی محتوای کامل درگیر هستند، درک درست و مشترکی از برند دارند. این درک و بینش صحیح و مشترک پایه موفقیت شما در کسب و کار است.

2. بینش مخاطب:

تا جایی که ممکن است تصویر واضح، دقیق و با جزییاتی از مخاطب هدف خود ترسیم کنید. یکی از نکته های مهم در این بخش، چنان که در مطلب های پیشین درباره آن صحبت شد، یافتن کانال هایی است که مخاطب شما به صورت آنلاین و آفلاین از آنها استفاده می کند. باید دقت داشته باشید که این کانال ها در مراحل مختلف سفر ارزش مشتری تغییر می کنند و شما باید همه آنها را پیش بینی کنید. همچنین باید بدانید مخاطب شما چه خواسته ها و نیازهایی دارد و در هر مرحله از برند شما چه توقعی دارد.

3. ساخت چارچوب محتوای کامل استراتژیک:

براساس بینش هایی که گفته شد، چهار نوع محتوای کامل که با برند شما بیشترین سازگاری و هم خوانی را دارند، انتخاب کنید. مهم ترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید، رفتار مخاطب در سفر ارزش مشتری است. در هر مرحله از سفر باید نیازها و خواسته های مخاطب را بدانید. مناسب ترین کانال، مناسب ترین زمان و مناسب ترین محتوا را برای آن مرحله تهیه کنید و به مخاطب ارایه دهید.

با مطالعه مطلب امروز ناربو می توانیداستراتژی محتوای کامل برند خود را طراحی کنید. اصولی که در این مطلب بیان شد را به عنوان اساس قرار دهید، سپس ویژگی های متناسب با برند خود را به آن اضافه کنید تا استراتژی مفیدی داشته باشید. ناربو برای تولید محتوای کامل در کنار شماست.

مطالعه بیشتر

اجرا استراتژی محتوای کامل

اشتراک پست

مریم کریمی

درباره نویسنده

کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی هستم. دوره کارشناسی را در دانشگاه اصفهان و کارشناسی ارشد را در دانشگاه الزهرا گذراندم. زبان، ادبیات، فرهنگ و هنر کشورهای مختلف برایم جذابند.

 زبان انگلیسی را در موسسه گویش آموختم و هم اکنون درحال یادگیری زبان عربی در کانون زبان ایران هستم.

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.

ثبت نام طرح رایگان
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت نام طرح فردی
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت نام طرح گروهی
همراه عزیز ناربو،

خوشحالیم که مایل هستید جز اولین کاربران سرویس جدید ناربو باشید. امیدواریم این سرویس بتواند مدیریت پروژه‌های ترجمه شما را ساده کند و کیفیت‌ ترجمه‌های شما ارتقا پیدا کند.

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا برای ارائه اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیریم. همچنین در زمان رونمایی از این سرویس شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید و تا 2 ماه امکان استفاده از سرویس با 50% تخفیف برای شما امکان پذیر خواهد بود