برند خود را مستقیم معرفی کنیم یا غیر مستقیم؟

برند خود را مستقیم معرفی کنیم یا غیر مستقیم؟

پس از این که کانال های مناسب توزیع محتوا و لحظات کشف محتوایی که برای برند شما مناسب هستند را شناسایی کردید، گام بعدی فرستادن پیام صحیح برای مخاطب است. از دو راه می توانید پیام خود را به مخاطب برسانید: مستقیم و غیرمستقیم.

 

ادامه مطلب
کار اینترنتی برای دانشجویان

کار اینترنتی برای دانشجویان

شرایط اقتصادی این روزها باعث می شود همه افراد به دنبال شغل دوم باشند. اما برای دانشجویان انجام شغل اول هم به صورت تمام وقت، دشوار و غیرممکن است. مطلب امروز ناربو به مشکلات دانشجویان برای یافتن کار پاره وقت می پردازد. در ادامه راه هایی برای حل این مشکلات را با هم مرور خواهیم کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن های کسب درآمد

اپلیکیشن های کسب درآمد

این روزها گوشی های تلفن همراه هوشمند همه جا همراه ما هستند. همه کارهای ما با تلفن های همراه انجام می شود. با تلفن های همراه هوشمند با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرا می کنیم، تفریح می کنیم و سرگرم می شویم، رژیم های غذایی و ورزشی خود را با تلفن همراهمان تنظیم و پیگیری می کنیم، با کمک تلفن همراه درس می خوانیم و زبان های خارجی یاد می گیریم. برای بسیاری از ما شغل ایده آل هم شغلی است که از طریق تلفن همراه بتوان انجامش داد.

ادامه مطلب
لایه های بینشی برای تولید محتوای کامل

لایه های بینشی برای تولید محتوای کامل

هنگامی که اهداف شما روشن است و تمرکز شما بر جای درستی قرار دارد، گام بعدی این است که اطمینان پیدا کنید تمام بینش های لازم برای ایجاد محتوای مناسب و ارایه آن به افراد مناسب در جای مناسب و زمان مناسب را دارید.
بینش سه لایه اصلی و اساسی دارد. برای ایجاد یک استراتژی جامع محتوا به هر سه این لایه های بینشی نیاز داریم. جایی که هر سه این لایه ها همپوشانی داشته باشند، محتوای کامل شکل می گیرد.

ادامه مطلب
چگونه کار ترجمه اینترنتی را آغاز کنیم؟

چگونه کار ترجمه اینترنتی را آغاز کنیم؟

گام اول در پیدا کردن کار ترجمه، گام دشواری است. بیشتر مترجم آنلاین ها روزی با این دشواری روبه رو بوده اند. هنگامی که می خواهید به صورت حضوری مترجم شوید هم مشکلاتی دارید. اما آغاز کار ترجمه اینترنتی کمی دشوارتر است. نمی دانید به کدام سایت سر بزنید و از همه مهم تر نمی دانید آیا وب سایت ها قابل اعتماد هستند یا خیر.

ادامه مطلب
کار در منزل و مشکلات آن

کار در منزل و مشکلات آن

کار در منزل این روزها جذاب تر و پرطرفدارتر از گذشته جای خود را در میان مردم باز کرده است. از سویی ترافیک و مشکلات رفت و آمد، آلودگی هوا، خستگی ناشی از فعالیت طولانی مدت در محل کار و از سوی دیگر تلاش افراد برای گرم تر کردن محیط خانوادگی، باعث رونق گرفتن ایده کار در منزل شده است. بعضی از افراد در جستجوی شغل دوم، به کار در منزل رو می آورند. بعضی دیگر کار در منزل را به دلیل انعطاف در زمان کار ترجیح می دهند. با این حال کار در منزل هم دشواری هایی دارد. در این مطلب با مشکلات کار در منزل و راه حل های مربوط به آنها آشنا می شویم.

ادامه مطلب
گام نهایی راهنمای بازاریابی دیجیتالی

گام نهایی راهنمای بازاریابی دیجیتالی

تبریک می گویم! اگر تا این جا مطالب وبلاگ ناربو را دنبال کرده باشید، یک دور کامل راهنمای بازاریابی دیجیتالی گذرانده اید. پس شما بخشی از گروه منحصر به فرد از بازاریاب هایی هستید که می داننند در محیط های دیجیتال چگونه مشتری های خود را جذب کنند و آن ها را به خریدارهای وفادار تبدیل کنند.

ادامه مطلب
مشکلات کار ترجمه چیست و چگونه آن ها را حل کنیم؟

مشکلات کار ترجمه چیست و چگونه آن ها را حل کنیم؟

جذب مترجم با شرایط ویژه دور از مشکلاتی که همیشه مترجم ‌ها با آن ‌ها مواجه هستند

سختی ‌های کار ترجمه چگونه به کمک تکنولوژی حل شده ‌است؟

اگر سابقه ترجمه داشته باشید، حتما تا به حال با مشکلات زیادی روبه رو بوده اید. ترجمه یکی از دشوارترین و تخصصی کارهاست که متاسفانه اغلب افراد از این موضوع بی اطلاع هستند. در ادامه به برخی از مشکلات ترجمه اشاره می‌کنیم.

ادامه مطلب
بهینه سازی نرخ تبدیل

بهینه سازی نرخ تبدیل

امروز می خواهیم با یک خبر غمگین آغاز کنیم؛ فقط یک پنجم از کسب و کارها از نرخ تبدیلشان راضی هستند. فقط یک پنجم!
به همین دلیل است کسب و کارهای باهوش و زرنگ بهینه سازی نرخ تبدیل را یکی از بخش های اساسی استراتژی بازاریابی دیجیتالی خود می دانند.

ادامه مطلب
چرا به استراتژی بازاریابی دیجیتالی نیاز داریم؟

چرا به استراتژی بازاریابی دیجیتالی نیاز داریم؟

در این مطلب با اهمیت استفاده از یک طرح بازاریابی دیجیتالی برای رشد کسب و کار آشنا می شویم.

اگر بخواهید استراتژی بازاریابی دیجیتالی شرکت خود را توسعه دهید، از کجا شروع می کنید؟ امروزه بسیاری از شرکت ها می دانند که شبکه های مجازی و تلفن همراه برای جذب و نگه داشتن مشتری حیاتی هستند. اما برنامه منسجمی برای رشد شرکت و تاثیر گذاری بر مخاطبان خود ندارند.

ادامه مطلب
بازاریابی ورودی چیست؟

بازاریابی ورودی چیست؟

بازاریابی ورودی مربوط به ایجاد تجربه های ارزشمندی است که تاثیر مثبتی بر مردم و بر کسب و کار شما داشته باشد. فرایند بازاریابی ورودی با جذب مشتری های بالقوه و مشتری های واقعی به وب سایت و وبلاگ شما از طریق محتوای مفید و مناسب انجام می شود. هنگامی که آن ها از وب سایت یا وبلاگ شما بازدید می کنند از طریق ابزارهای مکالمه مانند ایمیل و چت، آن ها را متقاعد می کنید که این ارزش ادامه دار خواهد بود. درنهایت احساس لذتِ مشاور یامتخصص بودن را به آن ها می دهید.
برخلاف بازاریابی خارجی، در بازاریابی داخلی نیازی به جنگیدن برای جلب توجه مشتریان بالقوه خود ندارید. با تولید محتوای طراحی شده متناسب با نیازها و مشکلات مشتری های ایده آل، می توانید مشتری های بالقوه شایسته را جذب کنید و برای کسب و کار خود اعتماد و اعتبار کسب کنید.

ادامه مطلب
استفاده از داده ها در بازاریابی دیجیتال

استفاده از داده ها در بازاریابی دیجیتال

هنگامی که اصطلاح داده ها و اطلاعات را می شنوید، واکنش احساسی شما چیست؟ استرس؟ ترس؟ ناامیدی؟

داده ها و تجزیه و تحلیل ترسناک نیستند. درحقیقت سرگرم کننده، یا حداقل جالب، هم هستند. اگر بدانید چطور آن عددها و گزارش ها را به اطلاعات کاربردی تبدیل کنید، می‌توانید برای رشد کسب و کارتان از آن ها استفاده کنید.

در این مطلب می آموزید که چگونه از داده ها و تجزیه و تحلیل آن ها برای پیشرفت کسب و کارتان کمک بگیرید. با اصطلاحات تخصصی آشنا می شوید و قواعد تجزیه و تحلیل را یاد می گیرید.

ادامه مطلب
توصیه هایی برای تولید محتوا

توصیه هایی برای تولید محتوا

آیا تولید محتوا فقط به معنای نوشتن محتواست یا نکته ها و فوت های کوزه گری هم دارد؟ مسلما هرکاری فوت کوزه گری خاص خود را دارد! ناربو در این مطلب به نکته هایی اشاره می کند که برای بهبود کیفیت محتوا به شما کمک خواهدکرد.

ادامه مطلب
استراتژی بازاریابی جستجو

استراتژی بازاریابی جستجو

 بازاریابی جستجو مانند گذشته نیست. به روز رسانی الگوریتم ها و افزایش نشانه ها به تنهایی نمی تواند در افزایش ترافیک سایت موثر باشد.

خوشبختانه همه این تغییرها و به روز رسانی ها برای بازاریاب های دیجیتالی، مانند ما، خبرهای خوبی هستند. چون ما نمی خواهیم با سیستم جستجو قمار کنیم.

هنگامی که شما یک بازاریاب صادق باشید که به دنبال ارایه ارزش واقعی است، بنیان محکمی را پایه گذاری می کنید که منجر به موفقیت بازاریابی جستجو می شود. این گونه است که بازاریابی جستجو می تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما و افزایش اعتماد بازدیدکنندگان نسبت به دیگر انواع استراتژی های بازاریابی محصولتان کمک کند.

ادامه مطلب
بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش دوم

بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش دوم

در بخش اول بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ از اهمیت و تاثیر این نوع بازاریابی سخن گفتیم. همچنین با انواع ایمیل هایی که می توان برای مشتری های بالقوه یا طرفداران یک کسب و کار ارسال کرد، آشنا شدیم.

ادامه مطلب
بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش اول

بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش اول

با خواندن مطلب پیشین، حتما متوجه شده اید که ما در یک جهان اجتماعی مجازی زندگی می کنیم. احتمالا خود شما هم تجربه هایی در این باره داشته باشید. هر روز با افرادی در سراسر جهان چت می کنید، عکس ها و فیلم های آن ها را می بینید و نظراتشان را می خوانید.

بسیاری از متخصصان بازاریابی معتقدند با افزایش شبکه های اجتماعی، دیگر زمانه بازاریابی ایمیلی تمام شده است. این حرف را باور نکنید! بازاریابی ایمیلی هنوز زنده است و به فعالیت و رشد شما کمک می کند.

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.