چگونه استراتژی محتوای کامل طراحی کنیم؟

چگونه استراتژی محتوای کامل طراحی کنیم؟

با توجه به مطالب قبلی یاد گرفتیم که هر برند به یک استراتژی محتوای کامل سفارشی و مخصوص به خود نیاز دارد. از آن جا که برندها از نظر فاکتورهای زیادی با هم متفاوت هستند، هر کدام به روش های خاصی نیاز دارند که تفاوت های آن ها را لحاظ کند و برای نیازهای برند مناسب باشد. فرایند توسعه یک استراتژی جامع محتوای کامل برای یک برند، نسبتا ساده است اما همزمان می تواند زمان گیر و پیچیده هم باشد. این فرایند باید افراد زیادی را تحت تاثیر قرار دهد.

ادامه مطلب
کار در خانه

کار در خانه

افزایش تعداد ماشین ها، مشکلات ترافیکی، افزایش آلودگی هوا و دلایل فراوان دیگر باعث می شوند کارمندان به کار در خانه علاقمند شوند. اما چه کارهایی در خانه انجام پذیر هستند؟ آیا می توانیم هر کاری را از راه دور و در خانه انجام دهیم؟ مشکلات کار در خانه چیست و چگونه می توانیم این مشکلات را حل کنیم؟

ادامه مطلب
چهار حوزه محتوای کامل

چهار حوزه محتوای کامل

همان طور که پیش از این فهمیدیم، توزیع و کشف دو راه اساسی برای مصرف محتوا هستند. همچنین متوجه شدیم که برندها از طریق پیام های مستقیم و غیرمستقیم می توانند با مشتری های خود ارتباط برقرار کنند. امروز می خواهیم به چهار حوزه محتوای موجود در هر استراتژی محتوای کامل بپردازیم.

ادامه مطلب
برند خود را مستقیم معرفی کنیم یا غیر مستقیم؟

برند خود را مستقیم معرفی کنیم یا غیر مستقیم؟

پس از این که کانال های مناسب توزیع محتوا و لحظات کشف محتوایی که برای برند شما مناسب هستند را شناسایی کردید، گام بعدی فرستادن پیام صحیح برای مخاطب است. از دو راه می توانید پیام خود را به مخاطب برسانید: مستقیم و غیرمستقیم.

 

ادامه مطلب
کار اینترنتی برای دانشجویان

کار اینترنتی برای دانشجویان

شرایط اقتصادی این روزها باعث می شود همه افراد به دنبال شغل دوم باشند. اما برای دانشجویان انجام شغل اول هم به صورت تمام وقت، دشوار و غیرممکن است. مطلب امروز ناربو به مشکلات دانشجویان برای یافتن کار پاره وقت می پردازد. در ادامه راه هایی برای حل این مشکلات را با هم مرور خواهیم کرد.

ادامه مطلب
چگونه از محتوا استفاده کنیم

چگونه از محتوا استفاده کنیم

اینترنت مکان فوق العاده ای برای مخفی کردن محتوا است. برندها مبلغ زیادی برای تولید محتوا هزینه می کنند اما متاسفانه در نهایت محتوای آن ها یک گوشه می ماند و گرد و غبار روی آن را می پوشاند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن های کسب درآمد

اپلیکیشن های کسب درآمد

این روزها گوشی های تلفن همراه هوشمند همه جا همراه ما هستند. همه کارهای ما با تلفن های همراه انجام می شود. با تلفن های همراه هوشمند با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرا می کنیم، تفریح می کنیم و سرگرم می شویم، رژیم های غذایی و ورزشی خود را با تلفن همراهمان تنظیم و پیگیری می کنیم، با کمک تلفن همراه درس می خوانیم و زبان های خارجی یاد می گیریم. برای بسیاری از ما شغل ایده آل هم شغلی است که از طریق تلفن همراه بتوان انجامش داد.

ادامه مطلب
لایه های بینشی برای تولید محتوای کامل

لایه های بینشی برای تولید محتوای کامل

هنگامی که اهداف شما روشن است و تمرکز شما بر جای درستی قرار دارد، گام بعدی این است که اطمینان پیدا کنید تمام بینش های لازم برای ایجاد محتوای مناسب و ارایه آن به افراد مناسب در جای مناسب و زمان مناسب را دارید.
بینش سه لایه اصلی و اساسی دارد. برای ایجاد یک استراتژی جامع محتوا به هر سه این لایه های بینشی نیاز داریم. جایی که هر سه این لایه ها همپوشانی داشته باشند، محتوای کامل شکل می گیرد.

ادامه مطلب
چگونه کار ترجمه اینترنتی را آغاز کنیم؟

چگونه کار ترجمه اینترنتی را آغاز کنیم؟

گام اول در پیدا کردن کار ترجمه، گام دشواری است. بیشتر مترجم آنلاین ها روزی با این دشواری روبه رو بوده اند. هنگامی که می خواهید به صورت حضوری مترجم شوید هم مشکلاتی دارید. اما آغاز کار ترجمه اینترنتی کمی دشوارتر است. نمی دانید به کدام سایت سر بزنید و از همه مهم تر نمی دانید آیا وب سایت ها قابل اعتماد هستند یا خیر.

ادامه مطلب
کار در منزل و مشکلات آن

کار در منزل و مشکلات آن

کار در منزل این روزها جذاب تر و پرطرفدارتر از گذشته جای خود را در میان مردم باز کرده است. از سویی ترافیک و مشکلات رفت و آمد، آلودگی هوا، خستگی ناشی از فعالیت طولانی مدت در محل کار و از سوی دیگر تلاش افراد برای گرم تر کردن محیط خانوادگی، باعث رونق گرفتن ایده کار در منزل شده است. بعضی از افراد در جستجوی شغل دوم، به کار در منزل رو می آورند. بعضی دیگر کار در منزل را به دلیل انعطاف در زمان کار ترجیح می دهند. با این حال کار در منزل هم دشواری هایی دارد. در این مطلب با مشکلات کار در منزل و راه حل های مربوط به آنها آشنا می شویم.

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.