مشکلات کار ترجمه چیست و چگونه آن ها را حل کنیم؟

مشکلات کار ترجمه چیست و چگونه آن ها را حل کنیم؟

جذب مترجم با شرایط ویژه دور از مشکلاتی که همیشه مترجم ‌ها با آن ‌ها مواجه هستند

سختی ‌های کار ترجمه چگونه به کمک تکنولوژی حل شده ‌است؟

اگر سابقه ترجمه داشته باشید، حتما تا به حال با مشکلات زیادی روبه رو بوده اید. ترجمه یکی از دشوارترین و تخصصی کارهاست که متاسفانه اغلب افراد از این موضوع بی اطلاع هستند. در ادامه به برخی از مشکلات ترجمه اشاره می‌کنیم.

ادامه مطلب
بهینه سازی نرخ تبدیل

بهینه سازی نرخ تبدیل

امروز می خواهیم با یک خبر غمگین آغاز کنیم؛ فقط یک پنجم از کسب و کارها از نرخ تبدیلشان راضی هستند. فقط یک پنجم!
به همین دلیل است کسب و کارهای باهوش و زرنگ بهینه سازی نرخ تبدیل را یکی از بخش های اساسی استراتژی بازاریابی دیجیتالی خود می دانند.

ادامه مطلب
چرا به استراتژی بازاریابی دیجیتالی نیاز داریم؟

چرا به استراتژی بازاریابی دیجیتالی نیاز داریم؟

در این مطلب با اهمیت استفاده از یک طرح بازاریابی دیجیتالی برای رشد کسب و کار آشنا می شویم.

اگر بخواهید استراتژی بازاریابی دیجیتالی شرکت خود را توسعه دهید، از کجا شروع می کنید؟ امروزه بسیاری از شرکت ها می دانند که شبکه های مجازی و تلفن همراه برای جذب و نگه داشتن مشتری حیاتی هستند. اما برنامه منسجمی برای رشد شرکت و تاثیر گذاری بر مخاطبان خود ندارند.

ادامه مطلب
بازاریابی ورودی چیست؟

بازاریابی ورودی چیست؟

بازاریابی ورودی مربوط به ایجاد تجربه های ارزشمندی است که تاثیر مثبتی بر مردم و بر کسب و کار شما داشته باشد. فرایند بازاریابی ورودی با جذب مشتری های بالقوه و مشتری های واقعی به وب سایت و وبلاگ شما از طریق محتوای مفید و مناسب انجام می شود. هنگامی که آن ها از وب سایت یا وبلاگ شما بازدید می کنند از طریق ابزارهای مکالمه مانند ایمیل و چت، آن ها را متقاعد می کنید که این ارزش ادامه دار خواهد بود. درنهایت احساس لذتِ مشاور یامتخصص بودن را به آن ها می دهید.
برخلاف بازاریابی خارجی، در بازاریابی داخلی نیازی به جنگیدن برای جلب توجه مشتریان بالقوه خود ندارید. با تولید محتوای طراحی شده متناسب با نیازها و مشکلات مشتری های ایده آل، می توانید مشتری های بالقوه شایسته را جذب کنید و برای کسب و کار خود اعتماد و اعتبار کسب کنید.

ادامه مطلب
استفاده از داده ها در بازاریابی دیجیتال

استفاده از داده ها در بازاریابی دیجیتال

هنگامی که اصطلاح داده ها و اطلاعات را می شنوید، واکنش احساسی شما چیست؟ استرس؟ ترس؟ ناامیدی؟

داده ها و تجزیه و تحلیل ترسناک نیستند. درحقیقت سرگرم کننده، یا حداقل جالب، هم هستند. اگر بدانید چطور آن عددها و گزارش ها را به اطلاعات کاربردی تبدیل کنید، می‌توانید برای رشد کسب و کارتان از آن ها استفاده کنید.

در این مطلب می آموزید که چگونه از داده ها و تجزیه و تحلیل آن ها برای پیشرفت کسب و کارتان کمک بگیرید. با اصطلاحات تخصصی آشنا می شوید و قواعد تجزیه و تحلیل را یاد می گیرید.

ادامه مطلب
توصیه هایی برای تولید محتوا

توصیه هایی برای تولید محتوا

آیا تولید محتوا فقط به معنای نوشتن محتواست یا نکته ها و فوت های کوزه گری هم دارد؟ مسلما هرکاری فوت کوزه گری خاص خود را دارد! ناربو در این مطلب به نکته هایی اشاره می کند که برای بهبود کیفیت محتوا به شما کمک خواهدکرد.

ادامه مطلب
استراتژی بازاریابی جستجو

استراتژی بازاریابی جستجو

 بازاریابی جستجو مانند گذشته نیست. به روز رسانی الگوریتم ها و افزایش نشانه ها به تنهایی نمی تواند در افزایش ترافیک سایت موثر باشد.

خوشبختانه همه این تغییرها و به روز رسانی ها برای بازاریاب های دیجیتالی، مانند ما، خبرهای خوبی هستند. چون ما نمی خواهیم با سیستم جستجو قمار کنیم.

هنگامی که شما یک بازاریاب صادق باشید که به دنبال ارایه ارزش واقعی است، بنیان محکمی را پایه گذاری می کنید که منجر به موفقیت بازاریابی جستجو می شود. این گونه است که بازاریابی جستجو می تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما و افزایش اعتماد بازدیدکنندگان نسبت به دیگر انواع استراتژی های بازاریابی محصولتان کمک کند.

ادامه مطلب
بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش دوم

بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش دوم

در بخش اول بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ از اهمیت و تاثیر این نوع بازاریابی سخن گفتیم. همچنین با انواع ایمیل هایی که می توان برای مشتری های بالقوه یا طرفداران یک کسب و کار ارسال کرد، آشنا شدیم.

ادامه مطلب
بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش اول

بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش اول

با خواندن مطلب پیشین، حتما متوجه شده اید که ما در یک جهان اجتماعی مجازی زندگی می کنیم. احتمالا خود شما هم تجربه هایی در این باره داشته باشید. هر روز با افرادی در سراسر جهان چت می کنید، عکس ها و فیلم های آن ها را می بینید و نظراتشان را می خوانید.

بسیاری از متخصصان بازاریابی معتقدند با افزایش شبکه های اجتماعی، دیگر زمانه بازاریابی ایمیلی تمام شده است. این حرف را باور نکنید! بازاریابی ایمیلی هنوز زنده است و به فعالیت و رشد شما کمک می کند.

ادامه مطلب
چگونه محتوایی تولید کنیم که هم گوگل بپسندد و هم مشتری ها را جذب کند؟

چگونه محتوایی تولید کنیم که هم گوگل بپسندد و هم مشتری ها را جذب کند؟

تولید محتوا برای یک وب سایت کار پیچیده ای است. باید بازدید کننده های سایت را جذب کنید، کارفرما را راضی نگه دارید و خوش آیندهای گوگل را هم در نظر بگیرید. باید به استراتژی های کلیدی و سلسله مراتب توجه داشته باشید.

عجیب نیست که بسیاری از وب سایت ها مانند جنگلی هستند که محتوای مفید در آن ها پنهان شده است. راه دستیابی به محتوا در این وب سایت ها، لینک ها و دکمه های مختلفی هستند که در صفحه های وب سایت طراحی شده اند.

وب سایت شما باید برای مخاطب هدفتان طراحی شده باشد. اگر این کار را به درستی انجام دهید، گوگل با هدایت ترافیک به شما پاداش می دهد. با هر بار به روز رسانی الگوریتم ها، گوگل سعی می کند بیشتر به نیازهای جستجوی مخاطب پاسخ دهد.

ادامه مطلب
استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی

استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی

اگر بازاریابی به معنای قرار دادن اطلاعات کسب و کارتان در محلی باشد که مخاطب در آن حضور دارد، بهترین محل شبکه های اجتماعی خواهند بود.

کسب و کارهای زیادی در برنامه های بازاریابی خود شبکه های اجتماعی را فراموش می کنند. آن ها فکر می کنند تولید محتوا و تبلیغات برای جذب مشتری کافی است. اما می دانیم که اشتباه می کنند.

امروز بیش از 79 درصد از کاربران اینترنت آمریکایی در فیسبوک عضو هستند. از هر ده آمریکایی شش نفرشان اخبار را از طریق شبکه های اجتماعی پیگیری می کنند. بیش از 35 درصد آمریکایی ها از طریق شبکه های اجتماعی به دنبال کار می گردند.

ادامه مطلب

طراحی برنامه بازاریابی دیجیتال

یکی از بزرگترین چالش‌ های ما به عنوان بازاریاب های دیجیتال، ترافیک سایت است.
چگونه می توانیم به راحتی و با هزینه اندک توجه مردم را جلب کنیم، آن ها را به سمت وب سایت خود جذب کنیم و آن ها را مشترک و مشتری خود کنیم؟
راز جذب مشتری، تبلیغات دیجیتالی است. اگر بفهمید چگونه باید از تبلیغات دیجیتالی کمک بگیرید، کنترل کاملی بر ترافیک سایت خود خواهید داشت و می توانید فروش را هم بالا ببرید.

ادامه مطلب
با طراحی استراتژی محتوا، ترافیک طبیعی جذب کنید

با طراحی استراتژی محتوا، ترافیک طبیعی جذب کنید

چگونه استراتژی محتوایی تولید کنیم که برای سایت ترافیک طبیعی به همراه داشته باشد؟

بازاریابی محتوا به تنهایی باعث بالا رفتن ترافیک سایت نمی‌ شود. اگر به صورت استراتژیک از بازاریابی محتوا استفاده شود، منجر به ترافیکی می شود که می خواهید و به آن نیاز دارید.

چگونه چنین استراتژی محتوای بهینه شده ای ایجاد کنیم؟ اگر هدف شما افزایش ترافیک طبیعی است، باید چه روش های خاص و استراتژیکی به کار ببرید تا به میزان ترافیکی که می خواهید برسید؟

ادامه مطلب
استراتژی بازاریابی محتوا

استراتژی بازاریابی محتوا

می‌ خواهیم وعده بزرگی به شما بدهیم؛ یک بازاریابی محتوای فوق ‌العاده!

در صورتی به این بازاریابی محتوای فوق العاده دست پیدا می کنید که بدانید چگونه محتوا با استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال شما هماهنگ می شود.

اگر درست پیش بروید، بازاریابی محتوا علاوه بر شگفت زده کردن مشتریان بالقوه، از طریق یک قیف بازاریابی آن ها را به سمت خرید هدایت می کند و باعث رشد کسب و کار شما می شود.

ادامه مطلب
محتوا همه چیز است

محتوا همه چیز است

چند هفته پیش پستی در لینکداین دیدم که پرسیده بود «محتوا چیست؟»

از صدها نظر خوبی که از طرف جامعه بازاریابی زیر این پست گذاشته شده بود، هیچ دو نظری به هم شبیه نبودند. هرکس نظر متفاوتی درباره محتوا داشت.

این جاست که اساسی ترین چالش محتوا مشخص می شود. بسیاری از بازاریاب ها هنوز دقیق نمی دانند محتوا چیست، چه فایده ای دارد و چرا مهم است.

ادامه مطلب
استراتژی سفر مشتری

استراتژی سفر مشتری

این جاست که بازاریابی دیجیتال آغاز می شود و پایان می یابد، با یک سفر ارزش مشتری که به طور استراتژیک با مشتریان بالقوه جدید ارتباط می گیرد و آن ها را به مشتریان وفادار تبدیل می کند.

هر مشتری بالقوه برای تبدیل شدن به یک مشتری وفادار باید این سفر را طی کند.

ادامه مطلب
بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا چیست؟

هرچه پیش می رویم بازاریابی سنتی بیشتر بی تاثیر می شود. به عنوان یک بازاریاب آینده نگر می دانید که باید راه های بهتری وجود داشته باشد. چطور است بازاریابی محتوا را امتحان کنید؟ تیم ناربو امروز شما را با بازاریابی محتوا آشنا می کند. محتوای مفید باید در مرکز پروژه بازاریابی قرار بگیرد.

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.