توصیه هایی برای تولید محتوا

توصیه هایی برای تولید محتوا

آیا تولید محتوا فقط به معنای نوشتن محتواست یا نکته ها و فوت های کوزه گری هم دارد؟ مسلما هرکاری فوت کوزه گری خاص خود را دارد! ناربو در این مطلب به نکته هایی اشاره می کند که برای بهبود کیفیت محتوا به شما کمک خواهدکرد.

ادامه مطلب
استراتژی بازاریابی جستجو

استراتژی بازاریابی جستجو

 بازاریابی جستجو مانند گذشته نیست. به روز رسانی الگوریتم ها و افزایش نشانه ها به تنهایی نمی تواند در افزایش ترافیک سایت موثر باشد.

خوشبختانه همه این تغییرها و به روز رسانی ها برای بازاریاب های دیجیتالی، مانند ما، خبرهای خوبی هستند. چون ما نمی خواهیم با سیستم جستجو قمار کنیم.

هنگامی که شما یک بازاریاب صادق باشید که به دنبال ارایه ارزش واقعی است، بنیان محکمی را پایه گذاری می کنید که منجر به موفقیت بازاریابی جستجو می شود. این گونه است که بازاریابی جستجو می تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما و افزایش اعتماد بازدیدکنندگان نسبت به دیگر انواع استراتژی های بازاریابی محصولتان کمک کند.

ادامه مطلب
محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی

یکی از انواع محتوا، محتوای ویدیویی است. محتوای ویدیویی می تواند به جذب مخاطب کمک کند. اما کسب و کارها چقدر روی محتوای ویدیویی سرمایه گذاری می کنند؟ ناربو در این مطلب به محتوای ویدیویی و سرنوشت تولید محتوا می پردازد.

ادامه مطلب
بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش دوم

بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش دوم

در بخش اول بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ از اهمیت و تاثیر این نوع بازاریابی سخن گفتیم. همچنین با انواع ایمیل هایی که می توان برای مشتری های بالقوه یا طرفداران یک کسب و کار ارسال کرد، آشنا شدیم.

ادامه مطلب
بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش اول

بهترین روش های بازاریابی ایمیلی- بخش اول

با خواندن مطلب پیشین، حتما متوجه شده اید که ما در یک جهان اجتماعی مجازی زندگی می کنیم. احتمالا خود شما هم تجربه هایی در این باره داشته باشید. هر روز با افرادی در سراسر جهان چت می کنید، عکس ها و فیلم های آن ها را می بینید و نظراتشان را می خوانید.

بسیاری از متخصصان بازاریابی معتقدند با افزایش شبکه های اجتماعی، دیگر زمانه بازاریابی ایمیلی تمام شده است. این حرف را باور نکنید! بازاریابی ایمیلی هنوز زنده است و به فعالیت و رشد شما کمک می کند.

ادامه مطلب
چگونه محتوایی تولید کنیم که هم گوگل بپسندد و هم مشتری ها را جذب کند؟

چگونه محتوایی تولید کنیم که هم گوگل بپسندد و هم مشتری ها را جذب کند؟

تولید محتوا برای یک وب سایت کار پیچیده ای است. باید بازدید کننده های سایت را جذب کنید، کارفرما را راضی نگه دارید و خوش آیندهای گوگل را هم در نظر بگیرید. باید به استراتژی های کلیدی و سلسله مراتب توجه داشته باشید.

عجیب نیست که بسیاری از وب سایت ها مانند جنگلی هستند که محتوای مفید در آن ها پنهان شده است. راه دستیابی به محتوا در این وب سایت ها، لینک ها و دکمه های مختلفی هستند که در صفحه های وب سایت طراحی شده اند.

وب سایت شما باید برای مخاطب هدفتان طراحی شده باشد. اگر این کار را به درستی انجام دهید، گوگل با هدایت ترافیک به شما پاداش می دهد. با هر بار به روز رسانی الگوریتم ها، گوگل سعی می کند بیشتر به نیازهای جستجوی مخاطب پاسخ دهد.

ادامه مطلب
استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی

استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی

اگر بازاریابی به معنای قرار دادن اطلاعات کسب و کارتان در محلی باشد که مخاطب در آن حضور دارد، بهترین محل شبکه های اجتماعی خواهند بود.

کسب و کارهای زیادی در برنامه های بازاریابی خود شبکه های اجتماعی را فراموش می کنند. آن ها فکر می کنند تولید محتوا و تبلیغات برای جذب مشتری کافی است. اما می دانیم که اشتباه می کنند.

امروز بیش از 79 درصد از کاربران اینترنت آمریکایی در فیسبوک عضو هستند. از هر ده آمریکایی شش نفرشان اخبار را از طریق شبکه های اجتماعی پیگیری می کنند. بیش از 35 درصد آمریکایی ها از طریق شبکه های اجتماعی به دنبال کار می گردند.

ادامه مطلب
توسعه استراتژی بازاریابی محتوا

توسعه استراتژی بازاریابی محتوا

اغلب سه اصطلاح استراتژی بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا و برنامه محتوا به جای هم به کار می روند. مرزهای تفاوت این سه اصطلاح بسیار باریک و نزدیک به هم است اما اندک تفاوتی باهم دارند.

ادامه مطلب

طراحی برنامه بازاریابی دیجیتال

یکی از بزرگترین چالش‌ های ما به عنوان بازاریاب های دیجیتال، ترافیک سایت است.
چگونه می توانیم به راحتی و با هزینه اندک توجه مردم را جلب کنیم، آن ها را به سمت وب سایت خود جذب کنیم و آن ها را مشترک و مشتری خود کنیم؟
راز جذب مشتری، تبلیغات دیجیتالی است. اگر بفهمید چگونه باید از تبلیغات دیجیتالی کمک بگیرید، کنترل کاملی بر ترافیک سایت خود خواهید داشت و می توانید فروش را هم بالا ببرید.

ادامه مطلب
با طراحی استراتژی محتوا، ترافیک طبیعی جذب کنید

با طراحی استراتژی محتوا، ترافیک طبیعی جذب کنید

چگونه استراتژی محتوایی تولید کنیم که برای سایت ترافیک طبیعی به همراه داشته باشد؟

بازاریابی محتوا به تنهایی باعث بالا رفتن ترافیک سایت نمی‌ شود. اگر به صورت استراتژیک از بازاریابی محتوا استفاده شود، منجر به ترافیکی می شود که می خواهید و به آن نیاز دارید.

چگونه چنین استراتژی محتوای بهینه شده ای ایجاد کنیم؟ اگر هدف شما افزایش ترافیک طبیعی است، باید چه روش های خاص و استراتژیکی به کار ببرید تا به میزان ترافیکی که می خواهید برسید؟

ادامه مطلب
استراتژی بازاریابی محتوا

استراتژی بازاریابی محتوا

می‌ خواهیم وعده بزرگی به شما بدهیم؛ یک بازاریابی محتوای فوق ‌العاده!

در صورتی به این بازاریابی محتوای فوق العاده دست پیدا می کنید که بدانید چگونه محتوا با استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال شما هماهنگ می شود.

اگر درست پیش بروید، بازاریابی محتوا علاوه بر شگفت زده کردن مشتریان بالقوه، از طریق یک قیف بازاریابی آن ها را به سمت خرید هدایت می کند و باعث رشد کسب و کار شما می شود.

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.