با طراحی استراتژی محتوا، ترافیک طبیعی جذب کنید

با طراحی استراتژی محتوا، ترافیک طبیعی جذب کنید

چگونه استراتژی محتوایی تولید کنیم که برای سایت ترافیک طبیعی به همراه داشته باشد؟

بازاریابی محتوا به تنهایی باعث بالا رفتن ترافیک سایت نمی‌ شود. اگر به صورت استراتژیک از بازاریابی محتوا استفاده شود، منجر به ترافیکی می شود که می خواهید و به آن نیاز دارید.

چگونه چنین استراتژی محتوای بهینه شده ای ایجاد کنیم؟ اگر هدف شما افزایش ترافیک طبیعی است، باید چه روش های خاص و استراتژیکی به کار ببرید تا به میزان ترافیکی که می خواهید برسید؟

ادامه مطلب
استراتژی بازاریابی محتوا

استراتژی بازاریابی محتوا

می‌ خواهیم وعده بزرگی به شما بدهیم؛ یک بازاریابی محتوای فوق ‌العاده!

در صورتی به این بازاریابی محتوای فوق العاده دست پیدا می کنید که بدانید چگونه محتوا با استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال شما هماهنگ می شود.

اگر درست پیش بروید، بازاریابی محتوا علاوه بر شگفت زده کردن مشتریان بالقوه، از طریق یک قیف بازاریابی آن ها را به سمت خرید هدایت می کند و باعث رشد کسب و کار شما می شود.

ادامه مطلب
محتوا همه چیز است

محتوا همه چیز است

چند هفته پیش پستی در لینکداین دیدم که پرسیده بود «محتوا چیست؟»

از صدها نظر خوبی که از طرف جامعه بازاریابی زیر این پست گذاشته شده بود، هیچ دو نظری به هم شبیه نبودند. هرکس نظر متفاوتی درباره محتوا داشت.

این جاست که اساسی ترین چالش محتوا مشخص می شود. بسیاری از بازاریاب ها هنوز دقیق نمی دانند محتوا چیست، چه فایده ای دارد و چرا مهم است.

ادامه مطلب
استراتژی سفر مشتری

استراتژی سفر مشتری

این جاست که بازاریابی دیجیتال آغاز می شود و پایان می یابد، با یک سفر ارزش مشتری که به طور استراتژیک با مشتریان بالقوه جدید ارتباط می گیرد و آن ها را به مشتریان وفادار تبدیل می کند.

هر مشتری بالقوه برای تبدیل شدن به یک مشتری وفادار باید این سفر را طی کند.

ادامه مطلب
بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا چیست؟

هرچه پیش می رویم بازاریابی سنتی بیشتر بی تاثیر می شود. به عنوان یک بازاریاب آینده نگر می دانید که باید راه های بهتری وجود داشته باشد. چطور است بازاریابی محتوا را امتحان کنید؟ تیم ناربو امروز شما را با بازاریابی محتوا آشنا می کند. محتوای مفید باید در مرکز پروژه بازاریابی قرار بگیرد.

ادامه مطلب
راهنمای بازاریابی دیجیتال

راهنمای بازاریابی دیجیتال

راهنمای بازاریابی دیجیتال منبعی کامل است برای همه بازاریاب های دیجیتال (از مبتدی تا حرفه ای) که به دنبال یادگیری یا بهبود مهارت های خود هستند.
این راهنما برای صاحبان کسب و کار، متخصصان حوزه بازاریابی، دانشجویان و دیگر افرادی که به دنبال ارتفای مهارت های فعلی خود هستند تا در دنیای بازاریابی دیجیتال پیشتاز باشند.

ادامه مطلب
چالش های بازاریابی دیجیتال

چالش های بازاریابی دیجیتال

حل چالش بزرگ استارتاپ ها در زمینه بازاریابی دیجیتالی

حتما شما هم به عنوان مدیر یک تیم استارتاپی، مجموعه‌ای جوان، پرانرژی و با استعداد دارید، زمان و انرژی زیادی صرف شناخت بازار هدف خود کرده‌اید، نیاز‌های آن‌ها را به خوبی شناخته‌اید، محصول یا خدمتی را طراحی و ایجاد کرده‌اید و یقین دارید محصول یا خدمت شما به شدت کارآمد است و مشکلات جامعه هدفتان را برطرف می‌کند. به اندازه دلخواهتان مشتری ندارید؟ مشکل کجاست؟ چرا همه استارتاپ‌ ها پس از ساخت محصول کاسه چه کنم دست می‌گیرند، مایوس می‌شوند و نمی‌دانند چه‌طور محصول یا خدمت ارزشمندی که تولید کرده‌اند را بفروشند؟؟

ادامه مطلب
حضور تیم ناربو در سومین دوره کنفرانس بازی های رایانه ای

حضور تیم ناربو در سومین دوره کنفرانس بازی های رایانه ای

تیم استارتاپ ناربو برای ارایه خدمات ویژه به شرکت کنندگان در کنفرانس بازی های رایانه ای در دانشگاه اصفهان حضور یافت. سومین کنفرانس ملّی و اولین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» که از ۲۵ تا ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ در دانشگاه اصفهان برگزار شد، معتبرترین رویداد پژوهشی کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای است.

ادامه مطلب
حتی اگر تازه کار هستید، با فریلنسینگ درآمد کسب کنید

حتی اگر تازه کار هستید، با فریلنسینگ درآمد کسب کنید

پس از یک سال تجربه در زمینه فریلنسینگ اگر راه و روش درستی پیش بگیرید، متمرکز کار کنید و شیوه‌های ارایه کار را یاد بگیرید، مشتری‌های ثابتی خواهیدداشت که به کار شما ایمان دارند. علاوه‌بر آن‌ها صفی از مشتری‌های جدید که هر روز بر تعدادشان افزوده می‌شود، می‌خواهند تجربه همکاری با شما داشته‌باشند. اما این شرایط یک شبه به‌دست نمی‌آید.

ادامه مطلب
مهارت هایی که هر فریلنسر به آن ها نیاز دارد

مهارت هایی که هر فریلنسر به آن ها نیاز دارد

هنگامی که در حوزه خاصی متخصص محسوب می شوید، حتما مهارت های لازم برای انجام موفق پروژه های آن حوزه را دارید. فریلنسینگ به طورکلی بر این پیش فرض بنا شده است؛ انجام کاری که در آن مهارت دارید و کسب پول از آن.

ادامه مطلب
دلایل، نشانه ها و راه های جلوگیری از فرسودگی و خستگی کار به صورت فریلنس

دلایل، نشانه ها و راه های جلوگیری از فرسودگی و خستگی کار به صورت فریلنس

پژوهش‌ها نشان می‌دهند فریلسنرها بیشتر از کارمندان معمولی درمعرض فرسودگی ناشی از کار قرار دارند. معمولا فرسودگی ناشی از کار به دلیل عدم تعادل در کار به‌وجود می‌آید، البته دلایل فراوان دیگری از زندگی شخصی یا اجتماعی و ویژگی‌های فیزیکی نیز در فرسودگی موثر هستند.

ادامه مطلب
مزایا و برتری کار کردن به‌عنوان فریلنسر

مزایا و برتری کار کردن به‌عنوان فریلنسر

این روزها افراد زیادی علاقه دارند به‌صورت فریلنس کار کنند. بعضی به‌تازگی با مفهوم فریلنسینگ آشنا شده‌اند و بعضی هم به‌تازگی تصمیم نهایی خود را گرفته‌اند و می خواهند فریلنسر شوند. اگر هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته‌اید، در این مطلب از مزایای فریلنسینگ اطلاعات بیشتری در اختیار شما می‌گذاریم.

ادامه مطلب
کدام را ترجیح می‌دهید؟ ترجمه ماشینی یا ترجمه انسانی؟

کدام را ترجیح می‌دهید؟ ترجمه ماشینی یا ترجمه انسانی؟

این روزها سرویس های ترجمه ای مانند مترجم گوگل مشغول ارتقای ترجمه های ماشینی خود هستند. شما از فناوری های مدرن در ترجمه چه می دانید؟ کدام را برای ترجمه متن خود می پسندید؛ ترجمه ماشینی یا ترجمه انسانی؟

ادامه مطلب
آن چه باید درباره فریلنسینگ بدانید

آن چه باید درباره فریلنسینگ بدانید

اگر به تازگی با کلمه فریلنسینگ آشنا شده اید و می خواهید معنای آن را بدانید یا تصمیم دارید فریلنسر شوید، این مطلب برای شماست. همه سوال های شما فریلنسینگ و فریلنسرها در این مطلب پاسخ داده خواهدشد. 

ادامه مطلب
فناوری‌های مدرن در ترجمه

فناوری‌های مدرن در ترجمه

دوره‌ای که ویرایشگران متون کلاسیک، مانند Word یا Pages، در پروسه‌ ترجمه استفاده می‌کردند تمام ‌شده‌است. آژانس‌های مدرن ترجمه از طیف گسترده‌ای از فناوری‌هایی استفاده می‌کنند که زندگی را برای مترجمان، مدیران پروژه و نیز مشتریان آسان‌تر می‌کند.

ادامه مطلب
ارتقای ویژگی های ناربو در نسخه 1.2

ارتقای ویژگی های ناربو در نسخه 1.2

برنامه ناربو که حدود 3 ماه پیش رونمایی شد، مورد استقبال کاربران قرار گرفت. با توجه به استقبال چشم‌گیر کاربران این برنامه، که اغلب مترجم‌ها و افرادی هستند که زبان انگلیسی قوی دارند، تیم فنی ناربو در تلاش هستند هر روز امکانات بیشتری در اختیار مترجم‌های فریلنس این برنامه قرار دهند. نسخه جدید این برنامه که به زودی در بازار قرار می‌گیرد، امکانات جذاب جدیدی دارد که توصیه می‌شود همه کاربران برنامه را به‌روز‌رسانی کنند. 

ادامه مطلب
چگونه در خانه یک فریلنسر شویم؟

چگونه در خانه یک فریلنسر شویم؟

فریلنسر شدن راهی سریع و آسان برای آغاز کسب درآمد در خانه است. به خصوص اگر بخواهید مهارتی را که اکنون دارید به صورت فریلنس فریلنس استفاده کنید، می‌توانید همین امروز شروع کنید.

ادامه مطلب
جمع سپاری یا crowdsourcing چیست؟

جمع سپاری یا crowdsourcing چیست؟

جمع‌سپاری به معنی تقسیم یک کار بین تعداد زیادی از افراد است به گونه‌ای که هر فرد بخش کوچکی از آن را انجام دهد. فرض کنید یک سایت خرید اینترنتی با هزاران محصول جدید دارید که باید آن‌ها را برچسب‌گذاری و دسته‌بندی کنید. این کار خسته‌کننده را می‌توانید به تنهایی انجام دهید یا آن را به مجموعه‌ای از افراد  واگذار کنید.

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.