ترسیدن تنها موردی است که انسان باید از آن بترسد

ترسیدن تنها موردی است که انسان باید از آن بترسد

چند مرتبه ترس از شکست مانع موفقیت و پیشرفت شما شده است؟

چند مرتبه ترس از شکست مانع حرکت شما در مسیر رسیدن به اهدافتان شده است؟

تا کنون به این مورد توجه کرده بودید که ترس از شکست اصلی‌ترین عاملی است که بین شما و رسیدن به اهداف و آرزوهایتان قرار‌ گرفته است؟

ما راهکارهای غلبه بر این ترس را در ادامه‌ مطلب به شما خواهیم گفت!

ادامه مطلب
مزایا و معایب کسب درآمد در خانه

مزایا و معایب کسب درآمد در خانه

این روزها کسب درآمد در خانه بیش از پیش رونق گرفته است. از سویی شغل های فراوانی برای کسب درآمد در خانه طراحی شده اند و از سوی دیگر متقاضیان فراوانی هم وجود دارند. کسب درآمد در خانه از چند جهت قابل بررسی است. بعضی از افراد ترجیح می دهند در کنار کار اداری خود، به کار در خانه هم بپردازند. بعضی دیگر به دنبال انصراف از کارهای اداری هستند و می خواهند کسب درآمد در خانه را تجربه کنند. دسته دیگر به دنبال کار اینترنتی برای دانشجویان هستند. کار در منزل برای خانم های خانه دار هم بسیار اهمیت دارد. کسب درآمد در خانه برای هرکدام از این گروه ها مزایای فراوانی دارد.

ادامه مطلب
اجرای استراتژی محتوای کامل

اجرای استراتژی محتوای کامل

بی شک، سخت ترین بخش حرکت به سمت یک محتوای کامل، اجرای آن است. کل صنعت بازاریابی هنوز از گروه‌ های متخصص برای انجام کارهایش کمک می گیرد. آژانس های بازاریابی که برای حمایت از این محیط تکامل یافته اند نیز محیط کار گروهی دارند. اگر از یک آژانس جستجو راه حلی برای یک مشکل بازاریابی بخواهید، پاسخ همیشه بازاریابی جستجو خواهد بود!

ادامه مطلب
آیا شما هم به دنبال آگهی های استخدام مترجم آنلاین هستید؟

آیا شما هم به دنبال آگهی های استخدام مترجم آنلاین هستید؟

اگر مترجم حرفه ای باشید و به صورت فریلنس کار کنید، احتمالا بارها با مشکل بیکاری در زمان های خاص رو به رو شده اید. گاه چند ماه هیچ پیشنهادی ندارید و بیکار و بی پول می شوید. از سوی دیگر در فصل امتحانات و تحویل پروژه و دفاع از پایان نامه، حجم کارهای شما تا حدی افزایش می یابد که ممکن است مجبور باشید روزها و شب های متوالی بیدار بمانید و به انجام کار ترجمه بپردازید. این برنامه نامنظم علاوه بر جیب، روح و جسم شما را هم تحت تاثیر قرار می دهد. در طولانی مدت فرسوده می شوید و توانایی های شما کاهش می یابند.
ادامه مطلب
هدایت مصرف کننده از طریق اکوسیستم محتوای کامل

هدایت مصرف کننده از طریق اکوسیستم محتوای کامل

ظهور فناوری بازاریابی برنامه دار، می تواند انقلابی در شیوه هدایت مشتری در سفر ارزش مشتری ایجاد کند. در این شیوه افراد می توانند در یک اکوسیستم پویای محتوا، سفر ارزش شخصی متناسب با نیازهای خود را تجربه کنند. می توانیم بگوییم تا به امروز تکنولوژی برنامه ریزی شده بر ارایه تبلیغات شخصی تر متمرکز بوده است. این سیستم فعالیت های شما را در اینترنت دنبال می کند و تبلیغات را بر اساس جستجوهای اینترنتی به شما نشان می دهد. اگر از همین اصول برای تولید محتوای کامل استفاده کنیم، به نتیجه های فوق العاده ای خواهیم رسید.
ادامه مطلب
مشکلات کار در منزل برای بانوان

مشکلات کار در منزل برای بانوان

حضور بانوان در عرصه فعالیت های تجاری و اقتصادی روز به روز افزایش می یابد. در روزگاری زندگی می کنیم که اهمیت استقلال مالی برای بانوان بر هیچ کس پوشیده نیست. استقلال مالی بانوان می تواند اعتماد به نفس آنها را افزایش دهد.

فعالیت های اقتصادی بانوان همچنین می تواند به اقتصاد کل خانواده کمک کند و آن را رشد دهد.

ادامه مطلب
چگونه استراتژی محتوای کامل طراحی کنیم؟

چگونه استراتژی محتوای کامل طراحی کنیم؟

با توجه به مطالب قبلی یاد گرفتیم که هر برند به یک استراتژی محتوای کامل سفارشی و مخصوص به خود نیاز دارد. از آن جا که برندها از نظر فاکتورهای زیادی با هم متفاوت هستند، هر کدام به روش های خاصی نیاز دارند که تفاوت های آن ها را لحاظ کند و برای نیازهای برند مناسب باشد. فرایند توسعه یک استراتژی جامع محتوای کامل برای یک برند، نسبتا ساده است اما همزمان می تواند زمان گیر و پیچیده هم باشد. این فرایند باید افراد زیادی را تحت تاثیر قرار دهد.

ادامه مطلب
کار در خانه

کار در خانه

افزایش تعداد ماشین ها، مشکلات ترافیکی، افزایش آلودگی هوا و دلایل فراوان دیگر باعث می شوند کارمندان به کار در خانه علاقمند شوند. اما چه کارهایی در خانه انجام پذیر هستند؟ آیا می توانیم هر کاری را از راه دور و در خانه انجام دهیم؟ مشکلات کار در خانه چیست و چگونه می توانیم این مشکلات را حل کنیم؟

ادامه مطلب
چهار حوزه محتوای کامل

چهار حوزه محتوای کامل

همان طور که پیش از این فهمیدیم، توزیع و کشف دو راه اساسی برای مصرف محتوا هستند. همچنین متوجه شدیم که برندها از طریق پیام های مستقیم و غیرمستقیم می توانند با مشتری های خود ارتباط برقرار کنند. امروز می خواهیم به چهار حوزه محتوای موجود در هر استراتژی محتوای کامل بپردازیم.

ادامه مطلب
برند خود را مستقیم معرفی کنیم یا غیر مستقیم؟

برند خود را مستقیم معرفی کنیم یا غیر مستقیم؟

پس از این که کانال های مناسب توزیع محتوا و لحظات کشف محتوایی که برای برند شما مناسب هستند را شناسایی کردید، گام بعدی فرستادن پیام صحیح برای مخاطب است. از دو راه می توانید پیام خود را به مخاطب برسانید: مستقیم و غیرمستقیم.

 

ادامه مطلب
کار اینترنتی برای دانشجویان

کار اینترنتی برای دانشجویان

شرایط اقتصادی این روزها باعث می شود همه افراد به دنبال شغل دوم باشند. اما برای دانشجویان انجام شغل اول هم به صورت تمام وقت، دشوار و غیرممکن است. مطلب امروز ناربو به مشکلات دانشجویان برای یافتن کار پاره وقت می پردازد. در ادامه راه هایی برای حل این مشکلات را با هم مرور خواهیم کرد.

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.