حل چالش بزرگ استارتاپ ها در زمینه بازاریابی دیجیتالی

حتما شما هم به عنوان مدیر یک تیم استارتاپی، مجموعه‌ای جوان، پرانرژی و با استعداد دارید، زمان و انرژی زیادی صرف شناخت بازار هدف خود کرده‌اید، نیاز‌های آن‌ها را به خوبی شناخته‌اید، محصول یا خدمتی را طراحی و ایجاد کرده‌اید و یقین دارید محصول یا خدمت شما به شدت کارآمد است و مشکلات جامعه هدفتان را برطرف می‌کند. به اندازه دلخواهتان مشتری ندارید؟ مشکل کجاست؟ چرا همه استارتاپ‌ ها پس از ساخت محصول کاسه چه کنم دست می‌گیرند، مایوس می‌شوند و نمی‌دانند چه‌طور محصول یا خدمت ارزشمندی که تولید کرده‌اند را بفروشند؟؟

بازاریابی، رکن اصلی هر استارتاپ!

بازاریابی هم علم است و هم هنر! بازاریابی معمولا سخت‌ترین و پرهزینه‌ترین بخش هر کسب و کار است. هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات واقعا سرسام‌آور است و تیم‌های استارتاپی، به ویژه آن دسته‌ای که هنوز سرمایه‌ای جذب نکرده‌اند قادر نیستند چنین هزینه‌هایی بپردازند. پس چاره چیست؟

یکی از اثربخش‌ترین و در عین حال کم‌هزینه‌ترین روش‌های بازاریابی، بازاریابی دیجیتال است و رکن اصلی بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا است. این سبک از بازاریابی که به آن بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ (content marketing) می‌گویند، هزینه‌های بازارایابی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و پس از مدتی کار جدی در این حوزه، موجب ارتقای رتبه سایت شما از دید موتور‌های جست‌و‌جو می‌شود. این‌جاست که سیلی از کاربران به سمت سایت شما روانه می‌شود و این زمان شگفت‌‌انگیز رشد کسب‌ و ‌کار شما است. میلیون‌ها کاربر ممکن است روزانه از سایت شما بازدید کنند و شما می‌توانید آن‌ها را به خریدار تبدیل کنید.

 
 بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به چه معناست؟

بازاریابی محتوا بدین معنا است که محتوای اثربخش و شخصی برای وب‌سایت خود آماده‌کنید و در زمان مشخص منتشر کنید. از محتوا‌ها برای جذب مشتری و تبدیل بازدیدکننده‌ها به مشتری استفاده کنید. فراموش نکنید که می‌توانید این محتوا‌ها را چندین بار استفاده کنید و در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، تلگرام، اینستاگرام و .. به اشتراک بگذارید. این کار با نام بازاریابی شبکه‌های اجتمای یا سوشال مارکتینگ شناخته می‌شود که رکن اصلی آن نیز محتوای جذاب و اثربخش است.

دانلود رایگان کتابچه بازاریابی محتوا

راهنمای جامع بازاریابی محتوا به زبان ساده
«ویژه استارتاپ ها و کسب و کارهای آنلاین»

چرا بازاریابی محتوایی؟

شیوه خرید افراد تغییر کرده‌است. تقریبا همه خریداران پیش از خرید محصول یا خدمت مور نیاز خود، در اینترنت سرچ می‌کنند و اطلاعاتبه دست می‌آورند. پس چرا همین‌جا محصول یا خدمتتان را به آن‌ها ارایه نکنید و آن‌ها را مشتری خودتان نکنید؟!!
اگر چه روش‌های سنتی بازاریابی همچنان جواب‌گو هستند ولی بازاریابی محتوا نسبت به سایر روش‌های بازارابی کم هزینه‌تر است.

چرا استارتاپ ها به سراغ بازاریابی محتوا نمی روند؟

در تیم‌های استارتاپی معمولا تعداد افراد بسیار محدود است، حجم کار‌ها آنقدر زیاد است که حتی فرصت کافی برای استراحت ندارند. فشار بالای کار موجب می‌شود فرصتی برای پرداختن به بازاریابی محتوا و تولید محتوا برای سایت نرسد.
از هزینه‌های مربوط به بازاریابی محتوا ترس دارند.
لازمه تولید محتوا برای سایت این است که فرد به زبان انگلیسی مسلط باشد و بتواند فارسی را زیبا و جذاب بنویسد. گاه ممکن است چنین فردی در تیم استارتاپی نباشد.

ناربو چگونه چالش‌های استارتاپ ها در بازاریابی محتوا را حل می‌کند؟

ناربو یک استارتاپ در حوزه ترجمه و تولید محتوا است. ما در ناربو کاملا عمیق و دقیق مشکلات استارتاپ‌ها را درک می‌کنیم و نهایت تلاشمان را کرده‌ایم که بتوانیم گره ای از مشکلات دوستان استارتاپی دیگر باز کنیم.

ناربو خدمات ترجمه و تولید محتوا برای وب‌سایت را با شرایط ویژه به استارتاپ‌ها ارایه کند. بدین صورت می‌توانید تولید محتوای سایت استارتاپ خود را به ناربو واگذار کنید و از کیفیت و نظم آن مطمین باشید.

هزینه ترجمه محتوای سایت به صورت تکی

تومان22/ کلمه
تحویل به موقع متن ترجمه شده
بازخوانی متن ترجمه شده
کیفیت خوب

هزینه بسته ماهانه 10 محتوا ویژه استارتاپ ها

هزار تومان198/ ماه
تحویل هفتگی
حداکثر 10500 کلمه در مجموع
قیمت هر محتوای اضافه: 20 هزار تومان
تحویل به موقع متن ترجمه شده
بازخوانی متن ترجمه شده
کیفیت خوب

بسته سفارشی شما

تماس بگیرید
شرایط تحویل متناسب با نیاز شما
حجم مطالب متناسب با نیاز شما
تحویل به موقع متن ترجمه شده
بازخوانی متن ترجمه شده
کیفیت خوب

همین حالا سفارش تولید محتوای خود را ثبت کنید

 

چگونه از کیفیت ناربو مطمئن شویم؟

یک مطلب میهمان ناربو باشید.
ناربو برای اطمینان خاطر مشتریان و رضایت‌مندی شما، یک مطلب را به صورت رایگان برای شما ترجمه می‌کند تا از کیفیت محتوا‌ها برای سایت خود مطمین شوید.
ناربو کیفیت مطالب تحویل داده شده را ضمانت می‌کند.
اگر خطایی در محتوای تحویل داده شده باشد، شما فرصت دارید پس از بازخوانی محتوا، ایرادهای موجود را به پشتبانی ناربو اطلاع دهید. ایراد‌ها قطعا بررسی و برطرف می‌شود.

در نهایت، اگر تا 3 محتوا از نظر زمان تحویل یا کیفیت محتواها ناراضی بودید، شما می‌توانید بسته محتوا را مرجوع کنید
و وجه پرداخت شده از جانب شما به طور کامل بازگشت می‌شود.

زمان تحویل محتواها به چه صورت است؟

وقتی تولید محتوای وب‌سایت خود را به ناربو می‌سپارید، از نظم و زمان‌بندی دقیق آن مطمین باشید. زمان‌بندی پیشنهادی ناربو تحویل هفتگی مطالب است ولی این موضوع با شما توافق می‌شود و طبق زمان توافق شده و منظم به شما تحویل داده‌می‌شود.

آیا محرمانگی مطالب من حفظ می‌شود؟

وقتی محتوای سایت خود را به ناربو واگذار می‌کنید، خیالتان از حفظ محرمانگی مطالب راحت است. مطالب شما نزد ناربو امانت است. متن ترجمه شده فقط به شما تحویل داده می‌شود و هیچ استفاده دیگری از ترجمه ناربو نمی‌شود. اگر چنان‌چه موردی در این زمینه مشاهده کردید، سریعا به پشتیبانی ناربو در میان بگذارید. مورد گزارش شده بررسی می‌شود و جبران می‌شود.

همین حالا سفارش تولید محتوای خود را ثبت کنید

 

اگر در حوزه تولید محتوا نیاز به مشاوره دارید یا درباره خدمات ناربو سوالی دارید می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته تلگرام ناربو (@narbo_ir)در ارتباط باشید. به علاوه می‌توانید از ساعت 10 صبح تا 17 عصر با شماره تماس تماس 09211360616 بگیرید.

شبکه های اجتماعی ناربو

 
کتابچه

لطفا برای دریافت رایگان کتابچه بازاریابی محتوا اطلاعات خود را وارد کنید.